Tja gubbs.
Nu e jag apsur så jag tänkte skriva av mig lite.
Som bilden nedan visar så parkerade jag brevid kullerstenarna eftersom hojen välter om jag ställer den PÅ kullerstenarna.
Jag lämnar hojen i MAX 5 minuter och när jag kommer tillbaka så har jag fått parkeringsböter på 600 spänn med motivationen att jag ställt hojen på gångbanan.
P-Lisan har skrivit på böteslappen: Under tiden 1653-1655
Räknas det som felparkering även om hon bara har bevakat mc'n i 3 minuter?
På fabrikat står det dessutom MC.
Det är det enda konstiga jag hittat. +Att jag inte kunde ställt den på kullerstenarna för då hade den vält.
Inom den gråa zonen lutar det dessutom så där är det som värst att ställa hojen.
Kan jag slippa betala på nåt sätt?
Var inne hos polisen som ringde P-Lisan som sa att det e så det e ungefär.
Han sa även att hon sa att hon hade med sig en väninna som kunde styrka vad hon sa. Vilket är ljug för min kompis såg när hon skrev den och hon gick själv.
Hjälp!
Nu e jag apsur så jag tänkte skriva av mig lite.
Som bilden nedan visar så parkerade jag brevid kullerstenarna eftersom hojen välter om jag ställer den PÅ kullerstenarna.
Jag lämnar hojen i MAX 5 minuter och när jag kommer tillbaka så har jag fått parkeringsböter på 600 spänn med motivationen att jag ställt hojen på gångbanan.
P-Lisan har skrivit på böteslappen: Under tiden 1653-1655
Räknas det som felparkering även om hon bara har bevakat mc'n i 3 minuter?
På fabrikat står det dessutom MC.
Det är det enda konstiga jag hittat. +Att jag inte kunde ställt den på kullerstenarna för då hade den vält.
Inom den gråa zonen lutar det dessutom så där är det som värst att ställa hojen.
Kan jag slippa betala på nåt sätt?
Var inne hos polisen som ringde P-Lisan som sa att det e så det e ungefär.
Han sa även att hon sa att hon hade med sig en väninna som kunde styrka vad hon sa. Vilket är ljug för min kompis såg när hon skrev den och hon gick själv.
Hjälp!