Milla skrev:mEH! Vad e du för mes?
Måste jobba lite med...
Är den träffen bra då?
Milla skrev:mEH! Vad e du för mes?
MHK skrev:
Måste jobba lite med...
Är den träffen bra då?
Viffer skrev:Borde va lag på SH-tröjja på alla träffar
Viffer skrev:Borde va lag på SH-tröjja på alla träffar
Nä, det var polaren som inte slet av sin föränn jag gjort det och "varmkört lite",han var bara lite svår att hetsa. Jag hade ZX9:an på andra sidan tältet (den som lät mest och bäst!!!)Badde skrev:kan detta va du? med dämparen på backen!! Det var det värsta vad det dånade hehe
Tinitus? Ah fan, det var det som pep, trodde det kom från hojen först...MHK skrev:HE HE
Filmade med en dv-kamera! Var ett jäkla drag, fy fan vad de lät. Du måste fått känna av tinitus lite sen, filmen blev bra, men har inget bredband så kan inte lägga upp filmen...
Kan skicka ett VHS-band till dig om du vill
Kom en snubbe o skällde sen att "nu fick de vara nog"
Men när han gick så drog vi skyddet några gånger till
Viffer skrev:Tinitus? Ah fan, det var det som pep, trodde det kom från hojen först...
Ja jävlar va det lät, fick in bra takt på avgassmällarna med, hoppas du fick med det.
Kan ju erkänna att jag bet mig i knogarna när jag skulle starta upp den dagen efter
Om du slänger över den på VHS skulle jag bli väldigt tacksam, inte helt omöjligt att man kommer in till V-mo en dag och hämtar den då? Du kan ju PM:a mobil nr eller messa över det på 070-5563592 så kan vi ju höras om jag har vägarna förbi.
Ska oxå ut på banan, höres då.MHK skrev:Jo kan nog ha varit lite nervöst på morgonen...
Japp fick med allt, blev rätt grymt!
Ska ev. till Anderstorp på söndag på EM.et kan ta med den då, annars är de bara att komma förbi men är inte hemma på fredag o lördag. Men annars går de fin fint!
Messar mitt nummer!
Viffer skrev:Nä, det var polaren som inte slet av sin föränn jag gjort det och "varmkört lite",han var bara lite svår att hetsa. Jag hade ZX9:an på andra sidan tältet (den som lät mest och bäst!!!)
Badde skrev:aha denna bilden är det då!! blev en aning suddigt då jag försökte hålla för öronen samtidigt
tur att den blev så suddig..TRX-joCCe skrev:En sån kononbild!
Beskriver stämningen vid vårt tält perfekt = suddigt å kaotiskt
Ah, skyll på det?Badde skrev:aha denna bilden är det då!! blev en aning suddigt då jag försökte hålla för öronen samtidigt
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|