Svinträffen, sporthoj.com-samling vid piren fredag kl.19.00!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
MHK skrev:
:blah :dricka

Måste jobba lite med... :fakta

Är den träffen bra då? :confused:

Jobba sig lite..jaja :rolleyes:

Jag har bara varit där en gång för ca 5 år sedan och då kände jag väl 2 pers där eller nått, men full blev jag och kul hade jag, och jag kan inte tänka mig att det ska bli sämre i år så? Det blir vad man gör det till! :banana

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Viffer skrev:
Borde va lag på SH-tröjja på alla träffar

Med tanke på värmen nere på "piren" kl. 19 var det en temperaturfysiologisk omöjlighet ha på sig SH-collgetröjan... :fakta

Hade dock på mig VTR-Klubb-T-shirten... (se bild, samma nick som på SH) Hur är det, kan man köpa SH-T-shirt med nick på? Skulle ju annars vara kanonsnyggt med en svart t-shirt med sporthoj.com-loggan och nickname på rygg (ej signaturtext) samt kanske sporthoj.com på ärm och stora SH på bröstet, soliga/varma träffar som Svin kräva t-shirt... :tungan

/B

Bifogat

• 06.jpg
    06.jpg
    39.9 KB · Visningar: 39

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Viffer skrev:
Borde va lag på SH-tröjja på alla träffar

kan detta va du? med dämparen på backen!! Det var det värsta vad det dånade hehe :rofl

Bifogat

• ljud.jpg
    ljud.jpg
    113.3 KB · Visningar: 86

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Till sist så... har kameran torkat upp efter en bitvis VÄLDIGT blöt hemfärd, finns lite bilder från min och en del andras Svinträff/resa upplagda HÄR!

/B

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Badde skrev:
kan detta va du? med dämparen på backen!! Det var det värsta vad det dånade hehe :rofl
Nä, det var polaren som inte slet av sin föränn jag gjort det och "varmkört lite",han var bara lite svår att hetsa. Jag hade ZX9:an på andra sidan tältet (den som lät mest och bäst!!!)

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
MHK skrev:
HE HE

Filmade med en dv-kamera! Var ett jäkla drag, fy fan vad de lät. Du måste fått känna av tinitus lite sen, filmen blev bra, men har inget bredband så kan inte lägga upp filmen...

Kan skicka ett VHS-band till dig om du vill

Kom en snubbe o skällde sen att "nu fick de vara nog" :hihi

Men när han gick så drog vi skyddet några gånger till :fyllisar
Tinitus? Ah fan, det var det som pep, trodde det kom från hojen först... :tungan

Ja jävlar va det lät, fick in bra takt på avgassmällarna med, hoppas du fick med det.
Kan ju erkänna att jag bet mig i knogarna när jag skulle starta upp den dagen efter :gnissla

Om du slänger över den på VHS skulle jag bli väldigt tacksam, inte helt omöjligt att man kommer in till V-mo en dag och hämtar den då? Du kan ju PM:a mobil nr eller messa över det på 070-5563592 så kan vi ju höras om jag har vägarna förbi.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Viffer skrev:
Tinitus? Ah fan, det var det som pep, trodde det kom från hojen först... :tungan

Ja jävlar va det lät, fick in bra takt på avgassmällarna med, hoppas du fick med det.
Kan ju erkänna att jag bet mig i knogarna när jag skulle starta upp den dagen efter :gnissla

Om du slänger över den på VHS skulle jag bli väldigt tacksam, inte helt omöjligt att man kommer in till V-mo en dag och hämtar den då? Du kan ju PM:a mobil nr eller messa över det på 070-5563592 så kan vi ju höras om jag har vägarna förbi.

:rofl Jo kan nog ha varit lite nervöst på morgonen...

Japp fick med allt, blev rätt grymt! :fyllisar

Ska ev. till Anderstorp på söndag på EM.et kan ta med den då, annars är de bara att komma förbi men är inte hemma på fredag o lördag. Men annars går de fin fint!

Messar mitt nummer!

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
MHK skrev:
:rofl Jo kan nog ha varit lite nervöst på morgonen...

Japp fick med allt, blev rätt grymt! :fyllisar

Ska ev. till Anderstorp på söndag på EM.et kan ta med den då, annars är de bara att komma förbi men är inte hemma på fredag o lördag. Men annars går de fin fint!

Messar mitt nummer!
:tummenupp Ska oxå ut på banan, höres då.

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Viffer skrev:
Nä, det var polaren som inte slet av sin föränn jag gjort det och "varmkört lite",han var bara lite svår att hetsa. Jag hade ZX9:an på andra sidan tältet (den som lät mest och bäst!!!)

aha denna bilden är det då!! blev en aning suddigt då jag försökte hålla för öronen samtidigt :rofl

Bifogat

• Bild 044.jpg
    Bild 044.jpg
    100.1 KB · Visningar: 68

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Badde skrev:
aha denna bilden är det då!! blev en aning suddigt då jag försökte hålla för öronen samtidigt :rofl

En sån kononbild!
Beskriver stämningen vid vårt tält perfekt = suddigt å kaotiskt :yoparty

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Badde skrev:
Ah, skyll på det?
Det blev suddigt pga någon gjorde ultrasnabba cirkuskonster på madrassen :arsele :rofl

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning