Svinträffen

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
MHK skrev:
:fyllisar

ha ha!

Men var inne vid scenen har jag för mig... men men.

Tack för pussen ialla fall :D

Pussar ???!! Jäklars vilket bra humör jag måste ha varit på !!! :kär
Eller så är du värsta gräddmunken med äppelmnos i - min favorit :tungan

Såg bilderna på Svineri´s sida - men jag verkar ha hållit mig i skinnet gällande mina linslus-fasoner...
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Peaches skrev:
Pussar ???!! Jäklars vilket bra humör jag måste ha varit på !!! :kär
Eller så är du värsta gräddmunken med äppelmnos i - min favorit :tungan

Såg bilderna på Svineri´s sida - men jag verkar ha hållit mig i skinnet gällande mina linslus-fasoner...

Nja var dåligt med pussar :huvet

Så var nog ingen gräddmunk :arsele
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
MHK skrev:
Här är jag, lite borta dock :kocko :fyllisar

Liten bild tagen på långt avstånd - jaja...
Jag är med på ett gäng bilder som Rapidos tog, men jag tror inte de lagt upp dem här...möjligtvis att Benkar lagt in någon länk dock.
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
hell yeea!

Vart anmäler man sig till det dära? :rofl

Måste man åka hojj för att festa där lr? :fyllisar

Ni verkade ha asröj, såg ju ut å finnas fina grejjer oxå! :yoparty
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
maccan#22 skrev:
Vart anmäler man sig till det dära? :rofl

Måste man åka hojj för att festa där lr? :fyllisar

Ni verkade ha asröj, såg ju ut å finnas fina grejjer oxå! :yoparty

Bara något mindre än ett år kvar till nästa gång... :tungan ingen föranmälan, och väldigt kul är det! :tummenupp

Hoj, ja, är ju ett party/träff för hojåkare! :fakta

/B
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
benkar skrev:
Bara något mindre än ett år kvar till nästa gång... :tungan ingen föranmälan, och väldigt kul är det! :tummenupp

Hoj, ja, är ju ett party/träff för hojåkare! :fakta

/B

Vi väntar fortfarande på meddelande om diciplinbeslut för de som bröt mot festreglementet och var ute och körde både fredagen och lördagen !!! :tungan
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Peaches skrev:
Vi väntar fortfarande på meddelande om diciplinbeslut för de som bröt mot festreglementet och var ute och körde både fredagen och lördagen !!! :tungan

Vi har efter långvariga diskussioner kommit fram till att det första gången man är på Svinträffen/Öland, är tillåtet att ta det lugnt en kväll och ta hojen och se sig runt på Öland lite. Men... har man redan varit på en Svinträff, och solen skiner, så ska man ju softa på "piren" och bada hela dagarna! :)

Suck... dom kör gång på gång ngn låt på radion som dom spelades en massa gånger nere på lekarna/stranden på Öland, i solen, värmen, det goa vädret, allt kul folk, en kall öl i värmen, bada... och här sitter man på jobbet, och det har regnat, känns som höst... :död

/B
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
Peaches skrev:
Vi väntar fortfarande på meddelande om diciplinbeslut för de som bröt mot festreglementet och var ute och körde både fredagen och lördagen !!! :tungan
Själv sitter jag mest och väntar på att dom ska klippa ihop filmen som jag la en förhandsbeställning på. Något att värma sig med i höstmörkret. :tungan

Till nästa år ska jag skaffa bromskivelås med tidsfunktion så det inte går att flytta hojen förrän träffen är slut, eventuellt kan man komplettera det med alkomätarfunktion. :hihi
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Ajajaj jag blir alltid med på någon röjjar bild, ska nog klä ut mig nästa år, i sporthoj tröjja eller något :hihi
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
benkar skrev:
Bara något mindre än ett år kvar till nästa gång... :tungan ingen föranmälan, och väldigt kul är det! :tummenupp

Hoj, ja, är ju ett party/träff för hojåkare! :fakta

/B


förlåt mig, måste varit trött när ja skrev det där...
jeg menade, måste man åka glidare för den där träffen lr?? såg ut som det var många utav dom som var där som hade svarta skinvästar o dylikt lixom! :D

Hojj har man ju, men sen om man är välkommen är ju en annan sak!? :tungan
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
twinner skrev:
Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?
Får gärna dyka upp fler än dom 5 st som stod på "piren" i år. Verkar ändå som det var en del SH-folk på plats.

Kul att se sporthojare från andra delar av Sverige.
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
maccan#22 skrev:
förlåt mig, måste varit trött när ja skrev det där...
jeg menade, måste man åka glidare för den där träffen lr?? såg ut som det var många utav dom som var där som hade svarta skinvästar o dylikt lixom! :D

Hojj har man ju, men sen om man är välkommen är ju en annan sak!? :tungan

Blandträff, sporthojar (nya som gamla), touringhojar, ratbikes, glidare osv, ingen direkt uppfattning om %-antal, men tycker det är relativt mycket sporthojar på Svinträffen! Och inte speciellt mycket "västfolk", inte värre än att andra har diverse klubbtröjor (ex SH.com) och så när dom är på träff.

Bara att åka dit nästa år! :tummenupp

/B
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Citat:
Inskickat av twinner
Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?

Fnutten skrev:
Får gärna dyka upp fler än dom 5 st som stod på "piren" i år. Verkar ändå som det var en del SH-folk på plats.

Kul att se sporthojare från andra delar av Sverige.

Ja, några blev vi som sagt, som hann se tråden om "SH-samling": Bild HÄR!Och låter ju som om minst 10 till SHare var på plats på träffen, så det får bli ett nytt försök nästa år!

Edit/ Rättare sagt, VET 5 st till som var där (men inte orkade ta sig ner till "träffen", hade väl fastnat i ngt tält eller så...) och ett antal som nämt i trådar att dom var där) /End Edit

(Och så peppa Swedie ta fram en snygg Sporthoj.Com-T-shirt med nickname på :) för varmt med collegetröja om vädret är som det ska vara på Svinträffen, dvs varmt... )

/B
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top