Master_
Kung
Sorgligt.. r.i.p
honkiie skrev:Om jag vore lika skämmig som svullo skulle jag också tagit livet av mig.
QUOTE]
Svullo var ett svin. Men Micke Dubois var en familjefar med hjärtat på rätta stället. Han gjorde inte en fluga förnär!!
Efter det inlägget orkade jag inte läsa längre. Du har säkert fått vad du förtjänat. Om inte så får du det nu.
Men....
Micke Dubois
R.I.P
Tur att det inte var du som dog då, för då hade nog ingen brytt sig...honkiie skrev:Och jag tycker ni är jävla crybabies...
Samma sak slog mig när jag läste löpsedlarna igår! Micke Dubois var mycket mer än bara Svullo.Kuritas skrev:Varför kan inte tidningarna visa honom respekten att skriva ut hans namn när de refererar hans självmord. Det var faktiskt Micke Dubois som begick självmord, inte Svullo.
Gula faran skrev:..jädrans dåligt sjukvård som inte kan ta hand om människor i kris...
HanneZ skrev:Den som inte vill bli hjälpt kan inte heller få hjälp, nu vet vi inte hur det ligger till men vi kan ju nästan utgå ifrån att det som står på aftonbladet INTE stämmer.
Du menar hon som sålde historien till aftonbladet för några k innan halva släkten knappt visste om de? Tveksam till om ens hennes historia är så mycket att lita på.Flamma77 skrev:Inte ens när uppgifterna kommer från en intervju med hans föredetta sambo? Som vad jag uppfattat både jobbat inom psykvården och haft kontakt med Micke Dubois psykdoktor?
Du har dock en poäng i att det är omöjligt att hjälpa någon som inte vill ha hjälp. Men det är där tvångsvård kommer in? Det går inte att säga att något är omöjligt när man inte ens försökt!
HanneZ skrev:Du menar hon som sålde historien till aftonbladet för några k innan halva släkten knappt visste om de? Tveksam till om ens hennes historia är så mycket att lita på.
Tvångsvård o tvångsvård. Man kan ju inte låsa in människor hur som helst, då får det fan till jävligt konkreta saker.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|