Här har det INTE fuskats med rehaben i alla fall...
Kört som en galning... Dock känns det fortfarane inte 100% efter operationen. Kan inte träna som jag vill ännu, men det ska inte påverka körningen i alla fall... Träff med kirurgen imorgon igen...
Kommer bli mycket nytt med Duccen. Känns både roligt och spännande efter att ha åkt Honda i 5år. Hondan rev vi ju isär- och ihop med förbundna ögon, och hade redan alla inställningar och drevningar klara för alla banor vi någonsin besökt så... Nu känns det lite som att börja om från noll igen, och med en hoj som är så sjukt mycket mer avancerad än Hondan. Vi har ju inte råd att åka till Spanien och träna heller som alla andra, så jag räknar med att det tar en bit in på säsongen innan vi fått upp farten igen. Men jag är sjukt taggad, och det kommer bli kul som fan!
#31 Daniel Falemo ska väl köra. Jag ser honom som en titelkandidat.
#22 Patrik Carwall, Ducati, gjorde ju comeback förra året i R1000. Han är uppklassad och redan varit i Spanien och tjuvtränat massor. Bästa Ducati 2014?
#41 Martin Karlzzon fortsätter väl på sin Honda vad jag vet.
#32 Jari Tuovinen, Ducati. Tagit ut startnummer i SBK i alla fall och varit nere i Spanien och tränat tillsammans med Carwall.
#?? Tidigare STK600 förare som var och hämtade min gamla cykel i helgen. Skulle skrivit in i kontraktet att han inte fick köra snabbare än mig. Men glömde bort det... Typiskt...
#79 Mattias Wikberger, Kawasaki[/QU
Den hojen skulle jag haft ju