Swedishbikemeet High Chaparral

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
jomparr skrev:
Snart bär det av se se till att vara utvilade så Ni orkar festa i 2 dagar. Hade tänkt att vi möts vid avfarten Härryda(Finns liten grusparkering där). Det är avfarten efter Landvetter flygplats från GBG hållet.

Tid som passar mig bra är runt 16:00 Givetvist ändrar vi ifall någon inte kan just denna tid, Mvh JoMpA

Ps
Mina Grejor är redan där!!!!!!
Ds :banana
kan meddela att, får jag inte fatt i en biljett till gottland så kan ni kallt räkna in race blomman med skrapade knäpuckar med :D Partyyyyyyy :banana
 

RonJeremy

Guest
Miss_Orchidee skrev:
kan meddela att, får jag inte fatt i en biljett till gottland så kan ni kallt räkna in race blomman med skrapade knäpuckar med :D Partyyyyyyy :banana
Det var ett jädra velande på dig.... :lol

Nåja, vi drar ett gäng från Volvo runt ett-tiden. Då lär vi vara fulla och goa när ni andra mullra in. :fyllisar
 

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Ort
Gräddhyllan
Hoj
På jakt
Gott

Miss_Orchidee skrev:
kan meddela att, får jag inte fatt i en biljett till gottland så kan ni kallt räkna in race blomman med skrapade knäpuckar med :D Partyyyyyyy :banana
Gott är det. Vi är några som skall samlas Hemmo hos mig innan. Ringer dig imorgon! :tungan
 

BiB

En gång, ingen gång, två...
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Hästevik
Hoj
Yamaha MT-09
jomparr skrev:
Snart bär det av se se till att vara utvilade så Ni orkar festa i 2 dagar. Hade tänkt att vi möts vid avfarten Härryda(Finns liten grusparkering där). Det är avfarten efter Landvetter flygplats från GBG hållet.

Tid som passar mig bra är runt 16:00 Givetvist ändrar vi ifall någon inte kan just denna tid, Mvh JoMpA

Ps
Mina Grejor är redan där!!!!!!
Ds :banana

Som porrkungen :rolleyes: sa innan, så är vi ett gäng från volvo som tänkte träffas efter kallebäcksmotet, vid ericsson nånting... runt ett. halvtvå, kanske blir för tidigt för er, men vis av erfarenhet så gäller det att va där i hygglig tid för att finna plats att slå upp presseningen på, lär va några till som tänkt åka dit :yoparty :yoparty

"Men finns det hjärterum...osv" :D Hoppas ni hissar en SH tröja, så man hittar er :tummenupp
 

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Ort
Gräddhyllan
Hoj
På jakt
BiB skrev:
Som porrkungen :rolleyes: sa innan, så är vi ett gäng från volvo som tänkte träffas efter kallebäcksmotet, vid ericsson nånting... runt ett. halvtvå, kanske blir för tidigt för er, men vis av erfarenhet så gäller det att va där i hygglig tid för att finna plats att slå upp presseningen på, lär va några till som tänkt åka dit :yoparty :yoparty

"Men finns det hjärterum...osv" :D Hoppas ni hissar en SH tröja, så man hittar er :tummenupp
Vi drar senast 15:30 och då går det förmodligen undan oxo. :Bugar hoppas jag!!!
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
jomparr skrev:
Vi drar senast 15:30 och då går det förmodligen undan oxo. :Bugar hoppas jag!!!


klart fan det går undan det är väl ingen söndags resa vi ska på :fatta!

kolla nu om vi har en bil okej :7peta

:pannkyss
 

Roadrunner69

Roadrunner69
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Hising Island
Hoj
Super Blackbird
Varning!!

:tummenupp
jomparr skrev:
Vi drar senast 15:30 och då går det förmodligen undan oxo. :Bugar hoppas jag!!!
Ville bara säga att det va gött me pöliser på 27:an ida å de lär d va imon me, stanna alla hojar vid kroksjön så åk tidigare än fort!!!!.. Ha e bra helg gangsters!.
 

The Svånk

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Asås
Hoj
Highland sm *såld*. Gsxr1000
Tjena !!
Är det ok att haka på er till SBM :confused:
I så fall Var och När ?
Räknar ni med att åka in i flygande , gnällande om miniskylt mm ?
 

granted79

Guest
The Svånk skrev:
Tjena !!
Är det ok att haka på er till SBM :confused:
I så fall Var och När ?
Räknar ni med att åka in i flygande , gnällande om miniskylt mm ?



VI ÅKER RUNT 15,30 16,00!
se ovan vad jompa har skrivit var vi skulle mötas.... landvetter eller va fan han sa.... be there! :tummenupp
 

granted79

Guest
jomparr skrev:
Vi drar senast 15:30 och då går det förmodligen undan oxo. :Bugar hoppas jag!!!



det blir fan ingen rossi åkning ner eller?!!!!!
ska fan ha skjuts på vill inte riskera hennes liv( hojems alltså).... :D
 

RonJeremy

Guest
Verkar finnas två alternativ att haka på.... Bara att välja om någon vill ha sällskap ner. Mycke kontroller så någon GP fart blir det nog inte. Orginalskylt på och bullerfonden betald :yoparty
 

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Ort
Gräddhyllan
Hoj
På jakt
Polisen

Har redan förberett med x antal hundralappar i böter. Sätter fast ersättningsskylten från polisen bak på ryggsäcken så håller de nog käften! :hihi
 

Roadrunner69

Roadrunner69
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Hising Island
Hoj
Super Blackbird
The Svånk skrev:
Tjena !!
Är det ok att haka på er till SBM :confused:
I så fall Var och När ?
Räknar ni med att åka in i flygande , gnällande om miniskylt mm ?
Vägverkets inpektörer va där å pölisens alko/drog test bil så ge fan i kokainet tills ni e framme!!!!... Å de roliga e att SBM betalar bevakningen!!! J the man :4skrika
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
granted79 skrev:
det blir fan ingen rossi åkning ner eller?!!!!!
ska fan ha skjuts på vill inte riskera hennes liv( hojems alltså).... :D


ja vi kan vänta på dej lite om du lovar att hålla dej med två hjul på backen och ge fan och slanga hela vägen ner :D :D

Edit hur många blir vi
 

janoshki-jonaz

Guest
hoppas ni får en trevlig festarhelg o era körkort i behåll.....kör för fan lugnt..

Själv kunde ja inte åka med pga kass ekonomi efter mitt inköp av en R1:A modell 03

Så nu e det bara att banka in tanken på den Jomparr så man kan stå på den o stunta.... :tungan :tungan :tungan :tummenupp
 

-=MARTINEZ=-

Dirty deeds done dirt cheap
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Göteborg Olskroken
Hoj
Fladderblade-96+R1-98
Skulle ju åkt med men pga olja i cylindrarna och en hel del skramlande plast
så står jag å meckar med hojjen här istället, fast på sätt å vis känns det skönt när det regnar på utsidan :wiggle

ett litet tips om ni får olja i cylindrarna nån gång å skruvar ur stiften å kör runt med starten så lägg rejält med papper över tändstiftshålen

Det gjorde ju inte jag :kocko böjde mig bort från hojjen istället å det tror fan att oljan lyckades studsa mellan aluminium balkarna i ramen å träffa mig med en rejäl stråle rätt i fejset slipper iofs problem med torr hy :tungan
 

Bifogat

  • Kopia av HPIM2210.JPG
    Kopia av HPIM2210.JPG
    6.8 KB · Visningar: 124

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Ort
Gräddhyllan
Hoj
På jakt
Hemma Igen!!!

Så nu var denna tillställningen färdig för i år. Mycket imponerande att se så många hojjar på ett och samma ställe. Förutom att vi vaknade upp en pöl och regnet varade nästan konstant hela Lördagen så var det väldigt lyckat. Körde hem i pissregnet men är ändå nöjd.. :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top