Sy dragkedja i gbg

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Suzuki RF900R
Dragkedjan i jackdelen av skinnstället har gett upp.Nån som har erfarenhet av något billigt bra ställe i götet som syr dit en ny?? Vet det finns speciella skräddare för sånt men tänkte försöka komma billigt undan,har ett delat skinnställ.Har använt sökfunktionen men inte hittat något ställe i götet. :va

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Lämnade mitt på Kajs skinn (eller päls eller nån annan del på ett dött djur, kommer inte ihåg.) på övre husargatan. 300 kr och 3 dagar tog det.

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
Annars kan jag rekommendera Skinnskräddar'n, Magasinsgatan 15, 1 tr., tel 031-711 14 00.

Har vart där med skinnställsmodifieringar/reparationer två ggr, och blivit nöjd båda gångerna! :tummenupp

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Suzuki RF900R
Marcus skrev:
Annars kan jag rekommendera Skinnskräddar'n, Magasinsgatan 15, 1 tr., tel 031-711 14 00.

Har vart där med skinnställsmodifieringar/reparationer två ggr, och blivit nöjd båda gångerna! :tummenupp

Vad på stället fixade dom? Billigt? Kommer få träningsvärk när jag springer runt :D

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
Norrlandsguld skrev:
Vad på stället fixade dom? Billigt? Kommer få träningsvärk när jag springer runt :D

Bl a dragkedjan mellan jacka o byxa på mitt gamla ställ, kommer inte ihåg priset, men det var inget jag reagerade över vad jag minns.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln