Sy om ett skinnställ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Va fan, man kan tro att ni killar inte har sett tuttar tidigare!?

Googla på "silicon tits" så lovar jag att ni får några bilder. Eller är det så mycket roligare att se dem sittandes på en uppmärksamhetstörstande hojåkande tjej här på forumet :va

Edit/ Får vi se pattarna snart eller? :mad:

sportbike

Guest
Det roliga är ju kanske inte att se dom, det roliga är att få folk att visa dom.

0scar

Guest
Det är ett ankarärr, under, upp och runt så att säga.
Men jag ska få foto tagna snart :)

Har dom arren ocksa, nastan 1 ar ut och det skulle ta mycket for att visa upp dom!

Inte vackra, men jag star for vad jag gjort och pattarna kanns mer som "mina" och ser kalas ut i behaar, bikinis och under kladerna. Men att presentera dom for en kille forsta gangen, eller slanga upp pa ett forum for allman beskadan? Hade fan inte haft dom gutsen:tungan

Glom bara inte ha dina arr tejpade lange (manader) Speedchick! Detta var nagot min kirurg inte sa nagot om, och nar jag fragade tyckte han inte det behovdes. Jag onskar idag att jag hade gjort det. Tror arren varit finare. Men inte mkt att gora nu, jag tar fortfarande arren an det jag hade innan:tummenupp

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Kan man inte laserbehandla ärren så att de inte blir så tydliga?

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Har dom arren ocksa, nastan 1 ar ut och det skulle ta mycket for att visa upp dom!

Inte vackra, men jag star for vad jag gjort och pattarna kanns mer som "mina" och ser kalas ut i behaar, bikinis och under kladerna. Men att presentera dom for en kille forsta gangen, eller slanga upp pa ett forum for allman beskadan? Hade fan inte haft dom gutsen:tungan

Glom bara inte ha dina arr tejpade lange (manader) Speedchick! Detta var nagot min kirurg inte sa nagot om, och nar jag fragade tyckte han inte det behovdes. Jag onskar idag att jag hade gjort det. Tror arren varit finare. Men inte mkt att gora nu, jag tar fortfarande arren an det jag hade innan:tummenupp

jepp håller med!! hellre de ärren än de taxöronen jag hade innan haha! min kirurg berättade att de ska tejpas länge, tror det är minst ett halvår! Men jag är så stolt över dem!! älskar dem och jag mår så mycket bättre! självförtroendet är mycket bättre.
Jag är inte uppmärksamhetstörstig på det sättet: oh kolla mina tuttar men jag är stolt över dem. Som en mor är över sina nya bebis typ.
Jag är inte ute efter bekräftelsen, den får jag av mig själv varje dag nu :)
Längtar till sommaren då en lättare bikini numera är en möjlighet.
Så detta handlar inte bara om stora bröst utan att jag som tjej är mycket mer säker och har mer självförtroende. Kanske töntigt att det skulle sitta i brösten men vem vill inte känna sig kvinnligare? Sen behöver det ju inte betyda sillisar. Men mina naturliga var så fördärvade pga viktnedgång så de gick inte att "rädda".

Kan man inte laserbehandla ärren så att de inte blir så tydliga?

Bra förslag, det kanske man kan?? Ska kolla upp det :)

Va fan, man kan tro att ni killar inte har sett tuttar tidigare!?

Googla på "silicon tits" så lovar jag att ni får några bilder. Eller är det så mycket roligare att se dem sittandes på en uppmärksamhetstörstande hojåkande tjej här på forumet :va

Edit/ Får vi se pattarna snart eller? :mad:

klart man gillar uppmärksamhet men inte därför jag gjorde denna tråden, den började ju seriöst. :)

Last edited:

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
... Jag är inte uppmärksamhetstörstig på det sättet: oh kolla mina tuttar men jag är stolt över dem. Som en mor är över sina nya bebis typ.

Med risk för att utstå alla tuttsugna SH´s killars vrede ...

Speedgirl: No offense men det du nyss skrev rimmar rätt illa med ditt beslut om att visa dina nyförvärv på bild här på SH. Kanske du borde tänka efter före - det finns andra tjejer som visat lite hud här och som ångrat det sedan. Just saying.

sportbike

Guest
"Hastighetsflickan" kommer inte att visa sina nya tutor på SH, var inte orolig.
Det är ju jargongen som är festlig :fatta

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
jepp håller med!! hellre de ärren än de taxöronen jag hade innan haha! min kirurg berättade att de ska tejpas länge, tror det är minst ett halvår! Men jag är så stolt över dem!! älskar dem och jag mår så mycket bättre! självförtroendet är mycket bättre.
Jag är inte uppmärksamhetstörstig på det sättet: oh kolla mina tuttar men jag är stolt över dem. Som en mor är över sina nya bebis typ.
Längtar till sommaren då en lättare bikini numera är en möjlighet.
Så detta handlar inte bara om stora bröst utan att jag som tjej är mycket mer säker och har mer självförtroende. Kanske töntigt att det skulle sitta i brösten men vem vill inte känna sig kvinnligare? Sen behöver det ju inte betyda sillisar. Men mina naturliga var så fördärvade pga viktnedgång så de gick inte att "rädda".

Bra förslag, det kanske man kan?? Ska kolla upp det :)

klart man gillar uppmärksamhet men inte därför jag gjorde denna tråden, den började ju seriöst. :)

Tejpa låång tid. Har ett otroligt fult ärr från en trasig blindtarm (den var trasig när de hittade den..) som jag bara tejpade någon vecka.

Det går ju även att skära upp ärren och sy igen dem igen, lite drygt och lär kosta några kronor men det kanske det kan vara värt för att få mindre ärr.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Med risk för att utstå alla tuttsugna SH´s killars vrede ...

Speedgirl: No offense men det du nyss skrev rimmar rätt illa med ditt beslut om att visa dina nyförvärv på bild här på SH. Kanske du borde tänka efter före - det finns andra tjejer som visat lite hud här och som ångrat det sedan. Just saying.

tack för omtanken :)
hade inte direkt tänkt lägga dem på denna sidan, får väl se vad som händer. De måste hållas på halster lite :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad