Sitter i hytten och smilar är på väg hem nu, åkte i fredags och har kört så många fina vägar. Lysebotn var målet, men ärligt så tror jag vägen dit var det bästa FV500, vägen över fjället såg ut att vara nyasfalterad. Körde från seljord tidigt i morse för att hinna fram innan regnet, 15 min till så hade jag kanske hunnit? Tror faktiskt det regnar där för det mesta. Fick styra nerför serpentinerna i vått väglag. På alternativ väg tillbaka var det en del regn, men många fina partier med sol också. Körde mot rysstad och genom dalen. Rv 38 och 45 fanns det härliga partier på.
Det finns hur mycket som helst att utforska här i krokarna, nästa gång får man stanna lite längre. Gjorde misstaget att stanna på ett hostel i Oslo, skulle kört vidare och tagit något annat på vägen. 04:00 vaknade jag av att någon av de mindre nogräknade rumskamraterna stökade runt bland mina saker, sov lite kasst sista timmarna den natten..
Siktar på Stockholm i morgon, om vädret tillåter blir det 70 mil
Det finns hur mycket som helst att utforska här i krokarna, nästa gång får man stanna lite längre. Gjorde misstaget att stanna på ett hostel i Oslo, skulle kört vidare och tagit något annat på vägen. 04:00 vaknade jag av att någon av de mindre nogräknade rumskamraterna stökade runt bland mina saker, sov lite kasst sista timmarna den natten..
Siktar på Stockholm i morgon, om vädret tillåter blir det 70 mil