Ja, jag ville hellre ha 8....Kurvmakaren skrev:Du är mig veterligen den enda person som medvetet valt #13....
PuDDy skrev:tjena nummer #68 här. blir lite intressant vad jag kommer köra med på bana.
NordhNet skrev:OFF-Topic varning!!
Vad blir det för hoj nu då puddy när du sålt CBR:en?
200 medlemmar är taket satt till, Mr K är sist som vanligt....Maverick_ou812 skrev:Fan vad många ni är!
Hoppas också på ett nummer i år....
(Gör inte alla det förresten...? )
Njaaaaa..... 200 platser är det kanske men det är inte kört... har pratat med Kurvis och Jane, det blir en intagning till i år (kanske fyller på tomma platser). Hoppas på ett medlemskap då.GSXR1100R skrev:200 medlemmar är taket satt till, Mr K är sist som vanligt....
Ska bli kul att börja köra snart igen
Det är alltid några slöfisar som "glömmer" att betala, dom platserna är sedan till salu åt er som står i kö för att bli medlem.Maverick_ou812 skrev:Njaaaaa..... 200 platser är det kanske men det är inte kört... har pratat med Kurvis och Jane, det blir en intagning till i år (kanske fyller på tomma platser). Hoppas på ett medlemskap då.
jag ville vara sist ......GSXR1100R skrev:Mr K är sist som vanligt....
Det blir nog 15-20 bankörningar i år på SRW, bara att nöta på mannen, jag kör både i RR och Gatgruppen.Maverick_ou812 skrev:Ok, det är ju bra. Men jag vill bli medlem... så är det bara! Måste lära mig hantera hojen under 2005, du bör veta varför...?! ERF 2006.
Mr K skrev:jag ville vara sist ......
Mr K kommer alltid sist ..... säger flickorna ..... muhahahahahah
Hur vet du det?AleX skrev:He he kommer sist.. jo de e så de säger men trots det så är det dig det går för först
GSXR1100R skrev:Det är alltid några slöfisar som "glömmer" att betala, dom platserna är sedan till salu åt er som står i kö för att bli medlem.
Man måste inte vara medlem för att få köra men medlemmar har förtur.
Ska du köra Motardspår i RR gruppenZilversurfer skrev:Inte om man kör Motard - endast gamla medlemmar får köra Motard i andra grupper.....men det blir RR gruppen.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|