Sydskanes Emses kalender 2007.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Anderstorp, sweet :)

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Wiiiihaaaaa, Anderstorp here I come. Så grymt kul. :tummenupp till SSEMSE för detta.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kul som satan ska det bli att gasa med SSEMSE i år :tummenupp

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Är Intro-tillfället den 13/5 obligatoriskt för mig som ny medlem för att få vara med framöver? Är man i så fall garanterad plats den 13/5? Vi var väl 45 nya medlemmar som kom med nu i år?

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Är Intro-tillfället den 13/5 obligatoriskt för mig som ny medlem för att få vara med framöver? Är man i så fall garanterad plats den 13/5? Vi var väl 45 nya medlemmar som kom med nu i år?

Introduktionen vill vi att du går såvida du inte har tävlingslicens eller god banvana sedan tidigare.

Platsgaranti lämnar vi aldrigt utan man får se till att boka sig till denna dagen på egen hand.

Av 45 "nya" medlemmar är det en hel del av dessa som redan kört intron.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Introduktionen vill vi att du går såvida du inte har tävlingslicens eller god banvana sedan tidigare.

Platsgaranti lämnar vi aldrigt utan man får se till att boka sig till denna dagen på egen hand.

Av 45 "nya" medlemmar är det en hel del av dessa som redan kört intron.
Ok, tänker inte ens försöka mig på en diskussion om god banvana. Jag har gjort ett fett kryzz i almanackan för den 28/2 och den 13/5. Det är säkert bara kul med ett intro :tummenupp

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Ytterliggare än nooB-fråga då: Hittar inte på sidan, men släpps allt på en gång? All körningar och funktionärsplatser ska bokas nu den 28:e?

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ytterliggare än nooB-fråga då: Hittar inte på sidan, men släpps allt på en gång? All körningar och funktionärsplatser ska bokasnu den 28:e?
Förra året var det så att platserna släpptes en vecka i förväg och man fick stiga upp i svinottan för att boka sig.

Robz

Guest
Många goa körningar - faen varje vecka juh :yoparty
I bästa fall verkar avslutningsdagen på skolan äntligen inte krocka med Knutstorp :tummenupp

...men varför slut "redan" i Augusti?

Anderstorp - spännande :tuttar

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ok, tänker inte ens försöka mig på en diskussion om god banvana. Jag har gjort ett fett kryzz i almanackan för den 28/2 och den 13/5. Det är säkert bara kul med ett intro :tummenupp

*psst* Gör som jag...hoppa in i en GUL grupp diweCkt och stå ut med att folk kör om dig till höger o vänster....:gnissla

Kan JAG köra bana...så kan fan ALLA! :D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...