Sydskanes Emses kalender 2007.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
*psst* Gör som jag...hoppa in i en GUL grupp diweCkt och stå ut med att folk kör om dig till höger o vänster....:gnissla

Kan JAG köra bana...så kan fan ALLA! :D
Äh, jag har kört bana innan. Kört B&KK med CorbenD t.ex.. Har även provat SRW några ggr innan ombyggnaden. Men utbildning kan säkert vara nyttigt, och innehåller den bankörning är den helt säkert kul också :D
Så planen är att boka den 13/5 fort, skulle jag ändå missa så ska jag plocka fram alla mina B&KK kvitton och Ringen - och insistera på att få köra ändå. Canoly har ju ett antal bilder på mig, så det ska säkert gå.

Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Äh, jag har kört bana innan. Kört B&KK med CorbenD t.ex.. Har även provat SRW några ggr innan ombyggnaden. Men utbildning kan säkert vara nyttigt, och innehåller den bankörning är den helt säkert kul också :D
Så planen är att boka den 13/5 fort, skulle jag ändå missa så ska jag plocka fram alla mina B&KK kvitton och Ringen - och insistera på att få köra ändå. Canoly har ju ett antal bilder på mig, så det ska säkert gå.

Det där löser sig ska du se :tummenupp

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
*psst* Gör som jag...hoppa in i en GUL grupp diweCkt och stå ut med att folk kör om dig till höger o vänster....:gnissla

Kan JAG köra bana...så kan fan ALLA! :D

Hörru!
Din intro gick i gul-grupp eftersom du tvunget skulle börja köra mitt i säsongen. Vi hade ingen lägre grupp än gul då men hade vi haft hade du fått köra i en rosa-grupp. :pannkyss

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Jobbar på de...
Anderstorp blir riktigt nice. Man får köra med livet som insats i kurvorna med RS 250:n och torka tårar på raksträckan när alla kör om.... :gnissla

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning