Starstriker
Som man googlar får man svar
Har inte följt rapporteringen från Syrien så noga. Varför kan man inte gå in där och få ett stopp på eländet på samma sätt som i Libyen? Nån som vet?
Syrien har väl inget usa har nytta av?
Är Södertälje huvudstad i Syrien?
Jag är helt på det klara med att du inte gillar invandrare. Det här är ingen sån tråd.
Jag tror Syrien och Iran är för bra polare, det är ju lite att riskera ett atomkrig. Bäst vore givetvis om Arabförbundet gick in och löste situationen men det vore väl att hoppas på för mycket...
Jag tror Syrien och Iran är för bra polare, det är ju lite att riskera ett atomkrig. Bäst vore givetvis om Arabförbundet gick in och löste situationen men det vore väl att hoppas på för mycket...
Atomkrig???...varken Syrien eller Iran har kärnvapen. Att Arabförbundet skulle lösa krisen är väl som att låta vargen vakta fåren. Inga av länderna i det förbundet är väl direkt kända för sitt vurmande av mänskliga rättigheter så låt Syrien sköta sina inhemska terrorister själva så slipper vi ett nytt katastrofområde och eventuella flyktingströmmar till Europa.
Arabförbundet har ju redan varit inne i Syrien med sina observatörer. Dom hittade inga problem tydligen. Så nej man kan nog inte hoppas på något alls.
Atomkrig???...varken Syrien eller Iran har kärnvapen. Att Arabförbundet skulle lösa krisen är väl som att låta vargen vakta fåren. Inga av länderna i det förbundet är väl direkt kända för sitt vurmande av mänskliga rättigheter så låt Syrien sköta sina inhemska terrorister själva så slipper vi ett nytt katastrofområde och eventuella flyktingströmmar till Europa.
Iran har ju inte låtit IAEA granska all deras kärntekniska aktivitet men jag tror inte NATO eller USA vågar ta den chansen och att de dessutom gjorde ett rakettest igår gör ju inte saken bättre.
Men samtidigt, vem bryr sig? Ja, förutom syrianerna då förstås men det känns ju som att det kvittar.
Det finns betydligt mer angelägna dispyter man skulle behöva gå in i före Syrien om man ser till mänskliga värden.
Kristen minoritet, till stor del i landsflykt som ser araberna som inkräktare: Syrianer, assyrier.Syriens invånare: Syrier
Kristen minoritet ej att förväxla med Syriens invånare: Syrianer/Assyrier
Kristen minoritet, till stor del i landsflykt som ser araberna som inkräktare: Syrianer, assyrier.
Musslimsk minoritet, till stor del i landsflykt som ser Syrien som en belägrad del av sitt land: Kurder.
Vad har frihetens antirasistiska förkämpar kommit fram till nu då?
Skall vi bomba, eller låta storebror USA befria Syriens oljekällor?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|