kamoer
femhalva is the shit
Funkar det att lasta två sporthojar, 1000cc radfyror, på ett täckt släp med breddmått 128cm som är vanligt, typ Thule Lv1000. Nån som testat och fått det att lira smidigt eller är det bara att glömma?
Har man möjligheten att välja så tar jag hellre ett:
View attachment 452465
...än ett:
View attachment 452466
Detta för att man slipper slåss med väggarna på det med hel kåpa. Men det kanske är självklart?
View attachment 452466
Detta för att man slipper slåss med väggarna på det med hel kåpa. Men det kanske är självklart?
Mina erfarenheter är dåliga, mest för att jag surrar dåligt. Ångesten när vi öppnade kåpan på Gelleråsen bara för att finna våra Ducatihojar intrasslade uppepå varandra...
Sen dess sitter jag och tittar konstant i backspegeln. Med kåpa får jag panikångest
Men det förutsätter att kåpan går att fälla upp och det gör den inte på vagnen på övre bilden...
Så olika man kan uppleva saker, jag tycker dessa är utsökta eftersom man drar remmarna från styrändarna UTANPÅ väggarna och nedåt, med något som hindrar framhjulet från att svänga blir det as-stabilt IMHO.
Okej, för att det inte ska gå att misstolka vilket/vilken typ av släp/kåpa jag menar:
View attachment 452487
Ja det är ju en lösning. Men spänner verkligen remmarna nedåt? Alltså, är inte sidorna på släpet högre än styret?
Okej, för att det inte ska gå att misstolka vilket/vilken typ av släp/kåpa jag menar:
View attachment 452487
Ja det är ju en lösning. Men spänner verkligen remmarna nedåt? Alltså, är inte sidorna på släpet högre än styret?
Ah, nu fattade jag kanske vad du skrev.
Det jag använde den gången hade väggar där handtagen stack upp typ 10cm högre än väggarna eller något.
Precis, en sån som på bilden i mitt första inlägg, eller hur?
Njae, snarare det undre släpet. Eller missförstår jag dig igen nu?
Fast just det på din bild ser faktiskt ut att ha groteskt höga väggar. Något mittemellan?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|