Det man läser låter ju ganska så intressant... http://www.akmotor.se/denso/index.htm.
Någon som vet vart man kan inhandla detta stift?
Någon som vet vart man kan inhandla detta stift?
Nisse Järnet skrev:NGK har ju också såna som sagt Har kört lite med såna i Super Jeten.
Itacha75 skrev:Ger det någon märkvärd effekt?
Visst, större motor i Super Jeten, men ger den inget speciellt i en större motor så värkar det dumt att ha det i en mindre.... om man bara är ute efter effekten d.v.s.
Nej det tror jag inte det gjorde, tänkte iof inte på det. Tror det används mest när man kör på rejssoppa vilket killen innan mig gjorde.Itacha75 skrev:Ger det någon märkvärd effekt?
Visst, större motor i Super Jeten, men ger den inget speciellt i en större motor så värkar det dumt att ha det i en mindre.... om man bara är ute efter effekten d.v.s.
Nisse Järnet skrev:Nej det tror jag inte det gjorde, tänkte iof inte på det. Tror det används mest när man kör på rejssoppa vilket killen innan mig gjorde.
Esquina skrev:Jag är ute efter att min hoj ska starta till och börja med iaf
Itacha75 skrev:Good to know.
Tändstift SKALL man ha i reserv, trodde det var en oskriven lag?
Esquina skrev:HOST fan ändra din bild den är ju råsnuskig
andersbrink skrev:Men lixom vafan... ett nytt tändstift av vilken modell eller kvalitet som helst höjer eller sänker inte effekten och inte heller vridet. Antingen tänds bränsleblandningen eller så tänds den inte alls. Antingen misständer motorn eller inte. Något mellanting finns inte.
T.o.m. Pro Stock proffsen i USA (dragrace) dividerar om det är lönt att indexera tändstiften.
PollySmurf skrev:Men blir det nån skillnad om jag kör på ett B 8 ES istället för B 9 ES i min tzr??
PollySmurf skrev:Men blir det nån skillnad om jag kör på ett B 8 ES istället för B 9 ES i min tzr??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |