rg500
www.roslagens-racing.se
Nån som vet var man kan få tag i tändstift (ngk cr9e) idag ?
/micke
/micke
Det är bara ner på mackarna å ragga!rg500 skrev:2618620Nån som vet var man kan få tag i tändstift (ngk cr9e) idag ?
/micke
jag kollade deras sajt ,dom har bara bilstift.Hoztic skrev:2618692Micro i både Kungens kurva och Barkarby har öppet 10-17 idag, dom borde ha.
Kolla med www.mcskroten.se, hojskroten ute på Färingsö, han har det mesta å är ofta där på helgerna! Inte spretans, men måste du ha ett så kanske ett beg för en tia funkar lika bra över helgen?rg500 skrev:2618729jag kollade deras sajt ,dom har bara bilstift.
Hoztic skrev:2618739Kolla med www.mcskroten.se, hojskroten ute på Färingsö, han har det mesta å är ofta där på helgerna! Inte spretans, men måste du ha ett så kanske ett beg för en tia funkar lika bra över helgen?
Åfan, trist Han var ju kanon att handla delar av!Dr.Bike skrev:2618766Tror han har klappat igen.
Dr.Bike skrev:2618766Tror han har klappat igen.
Vet inte vad för stift jag har liggandes. Men det är stift till en fireblade 92-99 så om det är samma kan du handla av mig.
Pierro0087 skrev:2619146Vad jag vet har inte www.mcskroten.se klappat igen, inte för två veckor sen i alla fall när jag va där och köpte delar
nill0w skrev:2619601OK/Q8 vid globen, dom har allt. Vet dock inte när dom stänger...
Kanske västberga också.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |