Det var så att ena packboxen på DT:n gick läck, så jag beställde således ett paket med två stycken nya från Lelles för 89:-. Några dagar senare kom dem, men det var bara den ena som passade. Den andra var för stor/liten, eller hur det nu var. Så farsan ringde nyss och förklarade läget, varpå mr. Lelle (kanske inte just han, men iaf) sade att vi skulle plocka ner gaffeln och ta bort packboxen som passade och skicka tillbaka båda två för att få två stycken som passade. Detta tyckte far var ett uselt förslag och sade att vi kunde skicka tillbaka den som var för stor/liten i ett kuvärt. Mr. Lelle höll fast vid att vi skulle skicka tillbaka båda två för att få en ny som passade.
Far: "Jaja, då skiter vi i det. Då slänger jag den istället. Tack ska du ha", Mr. Lelle: "Tack". *klick*
Hur man förlorar kunder. - Del 413
Har läst att Lelles hatar sina kunder, men nu är det bekräftat.
Några som har några andra Lelle-stories?
Far: "Jaja, då skiter vi i det. Då slänger jag den istället. Tack ska du ha", Mr. Lelle: "Tack". *klick*
Hur man förlorar kunder. - Del 413
Har läst att Lelles hatar sina kunder, men nu är det bekräftat.
Några som har några andra Lelle-stories?