Tänkte bara säga hej

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Tjena alla hojjåkare i Uppsala trakten, har precis tagit mig i kragen o skaffat A kort o blev hitlurad av en polare. Kul o se att det finns ett forum för alla Uppsalamuppar ;)

Kommer nog synas när jag vågar mig ut i trafiken just nu köra jag omkring i garaget o e mest livrädd :p

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag e helt ofarlig sådär ser man ut när polisen har fartkameror var 5 mil o man e stressad :notme

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Hej.....Håkan!?!?!? :hej

Tänkte bara påpeka att din signatur är felaktig. :fakta

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jaha hade Lasse redan skvallrat. Jo tjena mannen länge sen jag såg ditt söta ansikte :) jaha får la byta signatur då, men den stämmer iaf! du kan få åka med mig i min tankväska om du vill :)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Ja Lasse skvallarade om att du lyckats komma över en styrlapp, så jag anade att det var du.....

Jo det var ett tag sedan sist, jag har saknat dig också ( :rolleyes: )men det vete fasen om jag är så sugen på att åka tankväska faktiskt. Jag kör hellre själv vet du! :D

VAd pysslar du med nuförtiden då?

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag e hemma sjukskriven sen i Maj, väntar på o få komma till ortopeden så jag kan få min efterlängtade operation. Men sjukvården verkar köra i garagevändningsfart så det tar en förbannad tid.

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
:va Hehe om det vore så väl aye får la ut o åka ihop nån dag här, jag tänkte försöka ta mig till Tierp imorrn om ryktet ang GR2 stämmer, Dock e jag inte så kul att åka med.
Har inte råd med mer hojj än en trött 750 från 83 o e dessutom livrädd när jag kör. Dock e den bra för jag behöver ingen hastighetsmätare, vid 160 ramlar vänster sidokåpa av, vid 180 blir den så instabil så man tror man ska dö, vid 200 blåser man nästan av själv för kåpan e totalt värdelös o 200 över har jag ingen aning om för jag e som sagt livrädd när jag kör den. Dessutom e bromsarna som på ett X2000 och fjädringen slår igenom bara jag hotar hojen med en provsittning.

Men jag kan ju iaf försöka hänga med om inte annat får du la vänta in mig. :rock

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
20SK skrev:
Dock e den bra för jag behöver ingen hastighetsmätare, vid 160 ramlar vänster sidokåpa av, vid 180 blir den så instabil så man tror man ska dö, vid 200 blåser man nästan av själv för kåpan e totalt värdelös o 200 över har jag ingen aning om för jag e som sagt livrädd när jag kör den.

Men då är det ju lugnt. Man får ju inte köra i mer än 110 nånstans så........ :D

Givet att vi ska ut och bränna nån gång framöver. I helgen är jag på Gelleråsen så det blir inget Tierp för min del. Men säsongen är ju inte riktigt slut ännu.

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Penguin skrev:
Men då är det ju lugnt. Man får ju inte köra i mer än 110 nånstans så........ :D

*Host* Tyckte jag hörde något om en kille som blev av med sitt körkort? :whip

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Välkommen i bland en otroligt massa trevliga typer. :D

(som jag har lärt känna denna sommar :tummenupp)

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Givet att vi ska ut och bränna nån gång framöver. I helgen är jag på Gelleråsen så det blir inget Tierp för min del. Men säsongen är ju inte riktigt slut ännu. [/B][/QUOTE]

Gälleråsen igen ??

Imponerande ! hur många gånger har du varit dit i år ???

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag har haft 5 "riktiga" bankörningar inbokade i år (Två på Gelleråsen och tre på Kinnekulle Ring), men en körning på Kullen regnade bort. :mad:

I helgen är det dock inte åkning som är aktuellt, utan party och åskådande i depån! :rock :öl
Rapport kommer senare i både bild- och textform!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Joooo Trollis han heter faktiskt det. Tro det eller ej men du är inte ensam om att heta så. Du är inte unik, även om du är jävligt snabb runt Rörken! :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...