Tänkte bara säga hej

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Var inte ledsen mannen! Var glad för att du är snabbare än alla oss andra istället!

It´s the speed that matters, can you feel the need for speed?

Fan det där lät ju bra! Det får nog bli min signatur nån gång! :rock

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Hej och välkommen....ska bli trevligt att se dig sen nån gång i verkligheten

*skrattar* det som din avatar man ska se ut när man åker mellan Humelsta och V-ås mao ;)

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Vi var upp till Arvidsjaur en sväng o det satt kameror överallt, så jag tog en toapappersrulle o eltejp o gjorde denna hemliga mask sen på med världens fulaste solbrickor ;) Verkade fungera för jag har inte fått hem en enda bot o det gick inte lagligt vid nån av kamerorna :lol

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Ehh, :va lite fundersam över din sig... "Penguin e söt". Får man extra fördelar här på forumet om man skriver nå't snällt om vår käre moderator :confused: Tror jag ska börja med det också isåfall...

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Hehe hmm såg inte han var mod förrns nu, jaha vem har du mutat för o få den rollen då Björn?

Ne saken e den att jag e styckare på Swedish Meats o Björn brukar svansa runt mig där, helt klart e karln ute efter min kropp tänkte uppmuntra honom lite så han går med på o betala försäkring på hoj åt mig så jag kan köpa ny. :)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
20SK skrev:
Hehe hmm såg inte han var mod förrns nu, jaha vem har du mutat för o få den rollen då Björn?

Ne saken e den att jag e styckare på Swedish Meats o Björn brukar svansa runt mig där, helt klart e karln ute efter min kropp

Jag har inte mutat någon, utan jag har bara utsett mig själv helt enkelt. Det får man som initiativtagare och allsmäktig göra. :brynad
Dessutom måste ju någon axla denna tunga börda att hålla styr på er galningar här på webben.

Var nu inte blyg Håkan och säg som det är, det är du som är ute efter min kropp och inte tvärtom. Jag är inte intresserad men jag tänker inte hänga ut dig offentligt även om du erkänner.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
n'Lasse skrev:
Får man extra fördelar här på forumet om man skriver nå't snällt om vår käre moderator :confused:

Vad är det du är ute efter Lasse? Om det är en extra cylinder så har jag faktiskt ingen som ligger och skräpar just nu.....

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Hmm visst skulle jag erkänna om jag var ute efter din kropp, dock vet ju både du och jag vem som vill ha vem. Det är helt ok Björn inget o skämmas över jag har en väldigt fin trasig gubbkropp :slicka Nåja vi behöver inte nämna detta igen om det är känsligt. Hur var din helg mannen? Jag var upp till Tierp med en hel massa motorcyklar riktigt kul o köra så många ihop faktiskt, Men när vi kom fram så parkerade jag längst bort o sprang sedan från den för o slippa skämmas över o komma på en gubbhoj från
-83 har alltid mörkt visir så ingen skall känna igen mig ;)

Last edited:

Klösan

Snygg rygg
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
BMW K1200 Rs
Hej.

Välkommen :)

Kul att det kommer fler!
Kan rekommendera bumse, om inte annat ur försäkrings perspektiv.
:banana

hocke skrev:
Tjena alla hojjåkare i Uppsala trakten, har precis tagit mig i kragen o skaffat A kort o blev hitlurad av en polare. Kul o se att det finns ett forum för alla Uppsalamuppar ;)

Kommer nog synas när jag vågar mig ut i trafiken just nu köra jag omkring i garaget o e mest livrädd :p

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tillhör detta avdelningen "Gräva upp gamla trådar" eller :tungan

Klösan

Snygg rygg
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
BMW K1200 Rs
hahaha

Vad skall jag skylla på här då :va
Upptäckte mitt "misstag" lite taskig koll på tiden, måste vara ålern :hihi

(Men inte mitt fel att den ligger på NYA inlägg-eller hur sötnosar)

En stilla undran om något HELT annat: Har hoj folket slutat att hälsa på varandra????TRIST!!

M:et skrev:
Tillhör detta avdelningen "Gräva upp gamla trådar" eller :tungan

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Klösan skrev:
En stilla undran om något HELT annat: Har hoj folket slutat att hälsa på varandra????TRIST!!

knappast, har hälsat så mycket de senaste veckorna att de börjar närma sig förslitningsskador.

en annan stilla undran, när polen gick med i EU så trodde jag att dom skulle höja upp sin standard på tex vägar till vår, inte att vi skulle sänka vår vägstandard till polens.

är det bara jag som är kinkig eller vad har hänt?

///P

Klösan

Snygg rygg
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
BMW K1200 Rs
Då,

Måste det vara ett Stockholms fenomen, här är det en på tio.
Så det gör ju att man själv slutar(känns lite snopet att hälsa på folk som inte hejjar tillbaka)

Och vägar... Vad skall man säga stads kassan suger. :brinnerup

Pank skrev:
knappast, har hälsat så mycket de senaste veckorna att de börjar närma sig förslitningsskador.

en annan stilla undran, när polen gick med i EU så trodde jag att dom skulle höja upp sin standard på tex vägar till vår, inte att vi skulle sänka vår vägstandard till polens.

är det bara jag som är kinkig eller vad har hänt?

///P

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...