millan skrev:Hej på dig och välkommen
Vaksalatorg? Då är vi ju nästan grannar
20SK skrev:Bor i kvarnen huset samma gata som dom blå vita farorna.
20SK skrev:<snip> ...helt klart e karln ute efter min kropp tänkte uppmuntra honom lite så han går med på o betala försäkring på hoj åt mig så jag kan köpa ny... <snip>
TroLliS skrev:Är jag inte unik, hmmm lessen jag nu är
20SK skrev:Hehe hmm såg inte han var mod förrns nu, jaha vem har du mutat för o få den rollen då Björn?
Ne saken e den att jag e styckare på Swedish Meats o Björn brukar svansa runt mig där, helt klart e karln ute efter min kropp
n'Lasse skrev:Får man extra fördelar här på forumet om man skriver nå't snällt om vår käre moderator
hocke skrev:Tjena alla hojjåkare i Uppsala trakten, har precis tagit mig i kragen o skaffat A kort o blev hitlurad av en polare. Kul o se att det finns ett forum för alla Uppsalamuppar
Kommer nog synas när jag vågar mig ut i trafiken just nu köra jag omkring i garaget o e mest livrädd
M:et skrev:Tillhör detta avdelningen "Gräva upp gamla trådar" eller
Klösan skrev:En stilla undran om något HELT annat: Har hoj folket slutat att hälsa på varandra????TRIST!!
Pank skrev:knappast, har hälsat så mycket de senaste veckorna att de börjar närma sig förslitningsskador.
en annan stilla undran, när polen gick med i EU så trodde jag att dom skulle höja upp sin standard på tex vägar till vår, inte att vi skulle sänka vår vägstandard till polens.
är det bara jag som är kinkig eller vad har hänt?
///P
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |