tänkte bygga en liten leksak i vinter.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Saabmosare skrev:
Jag kör en sån här, får man plats på sen så går de att hoppa lite med den med. ;) Antingen drar vi den bakom epatraktor eller snöskoter, beror på vart vi kör, skidorna är totalt slut nu sen vi körde asfalten i byn.. :kocko Men kul hade vi.. :p

j0igp0.jpg
hahahaha :D :tummenupp fan vilken tuff grej :D vi körde sönder skenorna på våran. Vi körde på asfalt så de slog gnistor, sen ramla skidorna av :huvet

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
hehe, så har jag gjort med, sen satt jag dit stora bultar i stället för dom slipades ner tidigare, så man måste åka efter skoter eller bil om man ska komma frammåt nu för man åker på bultarna.. :p

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Saabmosare skrev:
hehe, så har jag gjort med, sen satt jag dit stora bultar i stället för dom slipades ner tidigare, så man måste åka efter skoter eller bil om man ska komma frammåt nu för man åker på bultarna.. :p
heheh :D jag har funderat på att ta ett par gamla skidor & kapa, sen sätta dit dom istället :)

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
NSR_MAN skrev:
heheh :D jag har funderat på att ta ett par gamla skidor & kapa, sen sätta dit dom istället :)

Precis vad jag har tänkt med, men är rädd för att de ska bli svårt att svänga, fast jag har funderat över ett par snowblades, ska kolla om jag hittar nån som man kan få ett par av. :)

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
Förstärk bobben och sätt på en fin motor med något slags hjul/band baktill! Oj oj vad kul! :D

De va intressant, men hur ska man få drivning i backen?

Mvh
Johan

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven