Får väl lägga in lite varningar....
Om du får för dig att importera...Kontrollera då noga mätarställningen och årsmodellen.
Drivpaketet får inte heller vara utslitet...
Jag har även funderat på att bänka grejorna..så att det som verkligen står i papperna stämmer.
Vikt/Hästkraft är dock viktigt....
Mycket Kg/Hk är väl mysigt ibland och framförallt billiga och försäkra.
En ny fräch racemodell med få Kg/Hk är Både dyr i försäkring och sen är den ofta lite mer stöldbenägen.....Den kostar dessutom mycket mycket mer i service..Täta olebyten.... och då inte med vilken olja som hellst utan det ska ju vara den dyra oljan som racehojjen är van vid.
Ryktet säger att man kan gå på nitar...Tex Silikon inlägg i de mest konstiga attiraljer kan vara fint o se och känna på men drar ner andrahandsvärdet betydligt. (Dessa brukar dock finnas mest hos gamla hojjar som fortfarande tror att de är nya och orörda)
Se upp i begagnat djunglen och passa dig för hojjar med risk för sjukdommar..
Speciellt i det känsliga drivpaketet. De kan di smitta och ger föraren en säker död
Grodis