Tänkte göra en ''dirtfighter''

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Teo skrev:
2662085 Jag vill också ha så´n! killen i bike, mm som hade gixxer 86 m crossdäck hette väl, eller kallade för Brackus? Sen var det några till har Jag för mig. Görs det dubbade däck till motard? dvs 17"?
Det finns dubbade grovnabbade daeck i 17" :tummenupp
Kolla hos din lokala gummihandlare...

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Detta projekt är ju värt ett trådlyft! :yoparty
Hur ser hojen ut idag? Blir det införskaffning av dubb till vintern nu eller? Finns det inte grussmiskarfilmer som du kan dela med dig av? Jag vill se mer! :4skrika

Hej på Er!
Jag sållde hojjen av ett enda själ, jag blev för första gången rädd när jag åkte hoj!
Kan säga att det är en jävla skillnad på att åka 250 knyck på en asfaltsväg och sen göra samma sak på grusväg...

Så jag kom till insikt att det var nog bäst för min egen del att sälja hojjen, innan det var för sent...

Men har man en stark dödslängtan så varsågod, sätt crossdäck på en 150 hästars raket och ge gärnet så får ni se..
Dock så var hojjen helt suverän på Go-cartbana, dock då med landsvägsdäck.
Streetfighter på gocartbana visade sig vara en svårslagen kombination:D som var hur kul som hellst.
Jag hoppas nya ägaren kommer att få lika mycket nöje med den som jag hadde, även fast han skall köra orginalstuket:tummenupp

Bifogat

• Kopia av 0001.jpg
    Kopia av 0001.jpg
    47.6 KB · Visningar: 181

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Trådlyft:)

Hej på Er!
Har nu införskaffat ett nytt ''Dirtfighter'' objekt, en FZR1000-89.

Men det kommer emellertid att bli ett vinterprojekt, jag kommer köra med den som den är den här sommaren(den är i mycket fint orginalskick)på go-cartbanor med smc å så...

MEN jag behöver dock en del prylar till projektet, bla så vill jag ha: gaffel, hjul å bromsar(eller helst en hel framände med styrkrona åxå) från en super tenere, likaså bakstötdämparen.
Så är det någon som ligger å ruvar på sådana pinaler så skicka gärna pm eller maila på: ongrus.danne@spray.se
/Danne

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...