SpeedAbuser
#69 125STD (-03)
Bike Events (www.bike-events.se) anordnar varje år ett antal banåkningar för gatåkare. Där är det fritt för allt från nybörjare till licensåkare (indelat i olika grupper) att smiska sina hojar på bana.
Låter intressant!... men värsta e väl att d inte e aktuellt förän om ett par månaderSpeedAbuser skrev:Bike Events (www.bike-events.se) anordnar varje år ett antal banåkningar för gatåkare. Där är det fritt för allt från nybörjare till licensåkare (indelat i olika grupper) att smiska sina hojar på bana.
Nej, tyvärr. Nästa år blir det nog inget hojåka alls för min del.Nicklas skrev:Anders, vad händer nästa år? Blir det fortsatt satsning i 125 elr?
SpeedAbuser skrev:Nej, tyvärr. Nästa år blir det nog inget hojåka alls för min del.
Både gathojen och Aprilian kommer att säljas inom en snar framtid, och sedan blir det istället till att åka lite bil framöver, cruisa runt och kanske ta den en sväng ut på bana så småningom, tills någon gång nästa sommar när det troligtvis blir dax för lumpen.
För din del blir det full satsning enbart på 250R nästa år om jag har förstått allting rätt...?
marcus_136 skrev:400 per race? det är väl dyrt? jag skulle vilja börja köra roadracing men vart finns det en bana i sthlms området som man kan träna på eller om det går att lära sig köra ordentligt?
tjenna!!! kul att du har hittat hit, måste jag ha missatNicklas skrev:Tråkigt. Ja det blir 250 ska bli jä'ligt roligt, vi blir ju rätt så många som kör nästa år verkar det som...
Menar du RR licens så är det ingen uppskrivning bara en informations dag, och uppkörningen klarar du om du inte kör galet/farligt..ApriliaRs125 skrev:Hoppas detta inte är offtopic, men jag har läst på som stryk för att klara skrivftliga, vilket borde gå fin fint nu. Hursomhelst, när börjar övningskörningen, uppkörningen vice verca? Vilket datum brukar det ta igång? Har ennu inte egen hoj, brukar skolorna stå för övnings hojar?
Jonne_boy skrev:Ska ta licensen nästa år. och sen till säsongen 2005 kommer banorna göras osäkra..
ett tips till er som inte kört bana än.
gör det inte, man blir som fast!
svära åt att man inte kommer ha råd och åka hoj!moto-gg skrev:å j...ar här snackar vi framförhållning vad ska du göra 2004 sitta på kåken eller?
Hoppas verkligen på att du skömtar..drackjocke skrev:ja tjenare ja vill börja tävla. gå de bra om ja kör me min dracc? den gör bakhjulet på alla växlar. de e 75cc och 21mm.. låt mig tävla ja kommer vinna hur lätt som helst. msg me om du vill att en moppe driver ska vinna
Tror inte att Busgrabb syftade till den kostnad som en medlemsavgift innebär. Den avgiften är det ju ingen skillnad på även om du ska köra RR. Motorklubb som motorklubb. Däremot är jag ganska säker på att det kostar mer att underhålla en cross under en tävlingssäsong än en STD-125'a.cRoC skrev:Busgrabb: Dyrt att vara med i en crossklubb? Jag betalar 400kr/år.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|