Tävla med RoLLERs & Q8 Oils och vinn en kurs i bankörning!

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Hur ska jag säga det här...? DU SVARADE FEL! HAAAAHAHAHAHAHA!

Du är välkommen hit och kramas lite som tröst. Vi kommer att publicera de rätta svaren alldeles strax.

Vad i helvet. SBK eller SKB, nån hade switchat plats på K och B på tangentbordet :huvet

Tröstpris!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
ja jag svarade rätt på alla frågorna, men undrar om man har turen..

sluta dra ut på de nu... *nyfiken*

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Oki, då är dragningen klar:

1:a pris, RoLLER
2:a pris, Mattias,
3:e pris, Mattias
4:e pris, RoLLER
5:e pris, RoLLERS tjej

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Sk-t i vilket, utslagsfrågan borde ändå strykas - den omformulerades EFTER att jag skickat in mitt bidrag. Ett norskt oljefat är på 200 liter! Att OKQ8 har så små litrar att de får in 8 av sina pyttelitrar till i ett fat struntar jag i. Köper ändå bara 4-liters dunkar :)

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Sk-t i vilket, fråga 3 borde ändå strykas. Den omformulerades EFTER att jag skickat in mitt bidrag. Ett norskt oljefat är på 200 liter. Att OKQ8 har så små litrar att de får in 8 av sina pyttlitrar till i ett fat struntar jag i. Köper ändå bara 4-liters dunkar :)

står på wiki också "Svenskt Oljefat 208L"

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Och vinnarna i tävlingen är följande:

1'a pris - Bankörningskurs för 2 personer:
Mikael "Carla" Carlström - MÖLNDAL

2'a - 3'e pris - 4 liter Q8 SBK Racing
Mikael Lindvall
Andreas "Mr Machooman" Thörnqvist

3'e - 5'e pris - Q8 Racing T-shirt:
Kristoffer Eriksson
David Pettersson
Gustav "imaster" Hagel

Vinnarna meddelas via e-mail. Förutom vinnaren som jag redan har ringt. Det va ett roligt samtal :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sk-t i vilket, utslagsfrågan borde ändå strykas - den omformulerades EFTER att jag skickat in mitt bidrag. Ett norskt oljefat är på 200 liter! Att OKQ8 har så små litrar att de får in 8 av sina pyttelitrar till i ett fat struntar jag i. Köper ändå bara 4-liters dunkar :)

Jag håller med om att utlsagsfrågan inte va klockrent formulerad :( Sorry för oangelägenheten (ett svenskt fat rymmer dock 220 liter).

Som en anekdot kan jag tillägga att Svenska Shell fyller sina fat med 209 liter. En Engelsk Barrell rymmer 159 liter. Visst är allt logiskt. :)

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Nåja, vad är väl en dag på bana? Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig, trist och alldeles, alldeles underbar ...

Grattis då!

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
Bollar, jag skrev fel! Åtgärdar... Grattis till vinsten! Du verkade inte haja vem jag va när jag ringde :D

Först tyckte jag du sa Rolle, en kamrat från Afghanistantiden hehehe..men sedan gick det upp ett ljus !

:tummenupp

Blev riktigt glad och myser omkring på jobbet nu!
Mobbar "foggy" som är i Italien den helgen ...med bil . Men jag skall ta med min fästmö så hon får prova det här med bankörning...

Funderar på att göra en helg med grill o sånt på Lördagen och tälta/stuga nära banan och ha det gött, sen gasa hela dagen och ha kul!! Lite överraskning sådär romantiskt hehe:tuttar

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Först tyckte jag du sa Rolle, en kamrat från Afghanistantiden hehehe..men sedan gick det upp ett ljus !

:tummenupp

Blev riktigt glad och myser omkring på jobbet nu!
Mobbar "foggy" som är i Italien den helgen ...med bil . Men jag skall ta med min fästmö så hon får prova det här med bankörning...

Funderar på att göra en helg med grill o sånt på Lördagen och tälta/stuga nära banan och ha det gött, sen gasa hela dagen och ha kul!! Lite överraskning sådär romantiskt hehe:tuttar

lite jomantisk med bööööörnie öööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnn å en pumptermos kaffe å kaka i depån

Mr Machooman

Fullspeed!!!
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K8
Tack för en väldigt kul tävling RoLLER!:yoparty Mer sånt!!! Har varit lite inaktiv här på Sh sista tiden därav missade jag utannonseringen av vinnarna, Kul att jag var en utav dem:) Stort tack för Oljan:tummenupp

// Adde

Och vinnarna i tävlingen är följande:[/B

Mikael Lindvall

Kristoffer Eriksson
David Pettersson
Gustav "imaster" Hagel

Vinnarna meddelas via e-mail. Förutom vinnaren som jag redan har ringt. Det va ett roligt samtal :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tack för en väldigt kul tävling RoLLER!:yoparty Mer sånt!!! Har varit lite inaktiv här på Sh sista tiden därav missade jag utannonseringen av vinnarna, Kul att jag var en utav dem:) Stort tack för Oljan:tummenupp

// Adde

YEAH! It's cool when i cause a cozy condition, which i create 'cause that's my mission! :tuttar

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Och vinnarna i tävlingen är följande:

Mikael Lindvall

Kristoffer Eriksson
David Pettersson
Gustav "imaster" Hagel

:banana :banana

Jag har helt tappat spåret om den här tråden sen mitt deltagande, jag vinner aldrig nåt annars. Men nu får jag en fin t-shirt! :banana

Tur som fan att jag använder Q8-olja i räsern... ;) :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...