Tävling: Bästa bild på Bomber loggan från Mc-mässan

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Det var relativt få mässbrudar, bomber + 3-4 till montrar. Väldigt få om man jämför med de flesta bilmässorna. Men det är som du säger, de lockar folk. Jag har dock inget emot det :rolleyes:

Det jag däremot inte gillar är de som springer runt halvfulla med starkbärs i näven och skriker, supa får de göra hemma eller på den lokala krogen

det är alltid trevligt med halvnakna mässbrudar (bomber brudarna va lätt dom sexigaste på mässan) det tyckte jag i allfall :tummenupp

de där med öl drickning inne på själv mässan kan man säga vad man vill om. huvesaken dom sköter sig och inte ställer till några problem så är det nog lungt.

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
det är alltid trevligt med halvnakna mässbrudar (bomber brudarna va lätt dom sexigaste på mässan) det tyckte jag i allfall :tummenupp

de där med öl drickning inne på själv mässan kan man säga vad man vill om. huvesaken dom sköter sig och inte ställer till några problem så är det nog lungt.
Helt rätt :tungan

jag hade gärna tagit en öl om jag haft åldern inne, det jag inte gillar är de som sitter och super på mässan :öl

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
men varför har man bikini på sig på en MC mässa i sverige i januari?

Det är lugnt, ingen av våra tjejer hade bikini. :tungan
Den kroppsmålade var från en annan monter.
:tuttar
Och nu tillbaka till tävlingen...

Upp med bilder, det fanns faktiskt bomber loggor på andra saker än tjejerna..
Fast iofs tror jag inte någon fotade dom.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det var relativt få mässbrudar, bomber + 3-4 till montrar. Väldigt få om man jämför med de flesta bilmässorna. Men det är som du säger, de lockar folk. Jag har dock inget emot det :rolleyes:
Mopedbutiken.com hade mässbrudar, men det var inte direkt någon folkrusning där. Det som däremot verkade dra åt sig folk var de montrar som körde film. Bomber och Iceman var de som var svårast att försöka klämma sig förbi. Eller som en frustrerad biker uttryckte sig när han ofrivilligt fastnat framför Icemans monter "vafaan är det med folk, har dom inte tv hemma eller?".

Synd att jag inte visste om tävlingen innan jag for dit. Då hade jag tagit med kameran. :(

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Här kommer mitt bidrag!

Bomber Magazine - Spankin' Ass!

Edit: Finns i högupplöst format såklart, 3008x2000 pixlar.

.

Bifogat

• Bomber Magazine - Spankin ass.JPG
    Bomber Magazine - Spankin ass.JPG
    113.1 KB · Visningar: 487
Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Mopedbutiken.com hade mässbrudar, men det var inte direkt någon folkrusning där. Det som däremot verkade dra åt sig folk var de montrar som körde film. Bomber och Iceman var de som var svårast att försöka klämma sig förbi. Eller som en frustrerad biker uttryckte sig när han ofrivilligt fastnat framför Icemans monter "vafaan är det med folk, har dom inte tv hemma eller?".

Synd att jag inte visste om tävlingen innan jag for dit. Då hade jag tagit med kameran. :(

Njaa, du har delvis rätt. Jag har två teorier.

Teori 1 : Jag tror inte alla skinnbeklädda herrar tycker det känns manligt nog att stå och titta på Mopedbutiken.com's monter.

Teori 2 som är mer trolig : Fördelen med filmen som visades hos tex Bomber var att man kunde låtsas titta på filmen, när man igentligen tittade på annat :)tuttar). Den möjligheten fanns inte hos Mopedbutiken, för vem fan tittar på mopeder?
:tummenupp

mina 65 dong

Bomberbrudarna :tummenupp

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Fan att man inte såg detta innan man for på mässan då...de går inte bra o fota loggan nu i efterhan då?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
de går inte bra o fota loggan nu i efterhan då?
Nja, tävlingen gällde mässan.
Men har du en riktigt bra bild som du lägger upp på SH så kanske "tomten" kommer med ett tröstpris (Men då skall det vara en riktigt bra bild)

För er andra så slänger jag upp omröstningen på onsdag. Sen får ni rösta fram eran favorit. Så upp med era mässbilder nu...

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Det var svårt att gå förbi bombermontern utan att ta några bilder...

Bifogat

• Resize of IMG_8974.JPG
    Resize of IMG_8974.JPG
    33.4 KB · Visningar: 360

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag tyckte att detta var den bästa :tuttar
( av dom som är tillåtna iaf, då sidan brukas av folk under 18år ) ;)

Bifogat

• Bild 021.jpg
    Bild 021.jpg
    84.4 KB · Visningar: 230

sandstream

Guest
Nu kommer jag säkert att få en massa skit för det här...
Nej, du får ingen skit ifrån mig iaf.
Kan bara hålla med men vill man locka hormonstinna 16-24 åringar är lättklädda brudar ett säkert kort. Har man en bra/häftig produkt så behövs ingen naken hud.

MikkE

Guest
Kan bara hålla med men vill man locka hormonstinna 16-24 åringar är lättklädda brudar ett säkert kort. Har man en bra/häftig produkt så behövs ingen naken hud.

Tror nog att det fanns en hel del medelåldersmän som kollade ganska så bra också.

:gnissla

När är tävlingen avgjord då?

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto

Håller faktiskt med er... har inget imot mässbrudar alls, men ibland kan de vara ritkigt irriterande tycker jag om de hänger brudar på hojjarna man vill kolla på för man vill ju faktiskt se hojjen o inte dom bara som exempel...
och om jag själv skulle ställa ut mina hojjar eller nån produkt så skulle de vara jag själv och nån mer som stog där, tror inte jag skulle använda mej av lättkläda flickor faktiskt!
men har inget emot de:)
//PB

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras