Tävling: Döp Sporthoj.com-båten - Vinn fullgasrepa!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n

Ingenting din långhårte jävel! Men jag har tjackat hus i just Järfälla så du kan få komma hem till mig och grilla i sommar.

Men då får du fan hålla stilen! :mad:

Edit: Märker jag att du börjar spåra ur så gömmer jag ölen.

Stör mig inte nu, jag måste jag utse en vinnare i tävlingen. Det är skiiiiitsvårt! :(

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Är det Moto GP nu igen? Jahaja..
Och båten ska heta Amanda. Eller Lisa. Så är den saken sagd.:)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nu är tävlingen avgjord. Tackar för alla kanonbidrag som kommit in!

Nu har jag efter lite överläggningar med Mattias kommit fram till att ironMikes bidrag "DEEP TROUT" blir det vinnande förslaget.

Juryns motivering:

Ironmikes förslag harmoniserar med vad båten står för. Individualitet och personlig frihet (Nicolas Cage - Wild at heart).

GRATTIS IRONMIKE!
Du har vunnit fullgasrepan! Men jag orkar inte med att du lipar som en liten flicka när jag fäller reglaget. Det kommer att gå fort. Fruktansvärt fort! Ta med en platta bira! :tummenupp

IronMike

Guest
Nu är tävlingen avgjord. Tackar för alla kanonbidrag som kommit in!

Nu har jag efter lite överläggningar med Mattias kommit fram till att ironMikes bidrag "DEEP TROUT" blir det vinnande förslaget.

Juryns motivering:

Ironmikes förslag harmoniserar med vad båten står för. Individualitet och personlig frihet (Nicolas Cage - Wild at heart).

GRATTIS IRONMIKE!
Du har vunnit fullgasrepan! Men jag orkar inte med att du lipar som en liten flicka när jag fäller reglaget. Det kommer att gå fort. Fruktansvärt fort! Ta med en platta bira! :tummenupp

Jäää :tuttar :öl

...låter grimmt. Dock e man ju lite skraj för farter på sjön :näsblod -landkrabba som man är. Men jag brukar få förtroendet att ha hand om båtshaken..

:D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jäää :tuttar :öl

...låter grimmt. Dock e man ju lite skraj för farter på sjön :näsblod -landkrabba som man är. Men jag brukar få förtroendet att ha hand om båtshaken..

:D

Det e lugnt, jag är en expert! :mattias

Dessutom kommer vi att ha med oss 4 nakna brudar så du har inte tid att tänka på att du är på sjön. Har du haft sex i 60 knop när det blåser kuling nån gång? Det är jävligt bökigt :(

IronMike

Guest
Det e lugnt, jag är en expert! :mattias

Dessutom kommer vi att ha med oss 4 nakna brudar så du har inte tid att tänka på att du är på sjön. Har du haft sex i 60 knop när det blåser kuling nån gång? Det är jävligt bökigt :(

Haha nä har jag inte, men det följer ju med nakna cheyer :D

.."vad som händer på sjön, stannar på sjön" / columbus 1491

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
"IronMike ar kand for att backstabba killen som haller i rodret akta dig RoLLER!" /rBy 2007

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Snälla Roller, kan du inte dämpa avgasljudet. Fattar att det är tufft innanför Slussen men att vara i skärgården och på sjön handlar om det som kallas "sjövett". Det är lite vett och etikett regler för sjön, att fara runt och väsnas onödigt mycket är inte OK.

Inte för att detta kanske handlar om dig men Stockholmare är vanligtvis inte populära ute på sjön så snälla håll dig inomskärs i Stockholms trakten.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Snälla Roller, kan du inte dämpa avgasljudet. Fattar att det är tufft innanför Slussen men att vara i skärgården och på sjön handlar om det som kallas "sjövett". Det är lite vett och etikett regler för sjön, att fara runt och väsnas onödigt mycket är inte OK.

Inte för att detta kanske handlar om dig men Stockholmare är vanligtvis inte populära ute på sjön så snälla håll dig inomskärs i Stockholms trakten.

Det blir lätt så när man inte har råd med en riktig kuk-förlängare, då köper man en högljudd billig kuk-förlängare som till och med en vanlig knegare har råd med.
Hade det varit en högljudd Ferrari så hade det inte gjort nåt...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha