Tävlingskalender 2005

Nyteknik skrev:
Jag hänger nog inte med riktigt. Vad är problemet? :va
Ok, jag ska ta det en gång till. Innan man sågar ett arangemang som jag för övrigt tror att du inte ens såg, ska man kanske tänka igenom vad som ligger bakom det dåliga arrangemanget. ARC arrangerade denna tävling på endast ca 3 veckor att jämföra med normala 2-4 månader. Tidtagnnigsanläggningen var använd av ett gäng bilförare som kopplat om hela skiten, detta uppdagades under kvalet på lördagen. Tycker du att det är saker som ARC rår för? Ska man såga dom jäms med fotknölarna för att dom inte lyckades uppfylla allas höga förväntningar sett ur det perspektivet? Tydligare än såhär kan jag inte förklara, misslyckades jag nu kan du ringa mej ska jag berätta en gång till :tummenupp
// Stefan, 070-5926817

Nr:18 skrev:
Ok, jag ska ta det en gång till. Innan man sågar ett arangemang som jag för övrigt tror att du inte ens såg, ska man kanske tänka igenom vad som ligger bakom det dåliga arrangemanget. ARC arrangerade denna tävling på endast ca 3 veckor att jämföra med normala 2-4 månader. Tidtagnnigsanläggningen var använd av ett gäng bilförare som kopplat om hela skiten, detta uppdagades under kvalet på lördagen. Tycker du att det är saker som ARC rår för? Ska man såga dom jäms med fotknölarna för att dom inte lyckades uppfylla allas höga förväntningar sett ur det perspektivet? Tydligare än såhär kan jag inte förklara, misslyckades jag nu kan du ringa mej ska jag berätta en gång till :tummenupp
// Stefan, 070-5926817

Då hoppas vi att de får minst 4 veckor på sig att planera tävlingen nästa år.

Nyteknik skrev:
För oss som både tycker om och är i praktiskt behov av att i god tid planera när vi ska vara hemifrån och tävla vore en komplett tävlingskalender för nästa år mer än välkommen.

När brukar/kommer klubbarna bestämma vilka helger man arrangerar SM/SO och B-tävlingar 2005?

Som sagt, vad det gäller Scandinavian Open, så finns kalender för säsongen 2005 på Karlskogas hemsida, http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm

:tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick