Tävlingskalender R600/R1000 2006

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
flugan skrev:
Hur kommer det sig att det står ett annat datum på www.lms.se?

Jag undrar vart du hittar det där andra datumet egentligen

Går man in på "Tävlingar historik" så står det ju fjolårets datum såklart, går du in på det rätta stället när det gäller 2006 års tävlingar och inte historiska så står där INGET datum för LMS B-race eftersom det bara är preliminärt ännu.

Strandelin skrev:
Det har gått troll i LMS hemsida, det är fortfarande 2005-års kalender som ligger uppe, var ganska säker på att Håkan fixat detta en gång redan?!?
:)

Det finns såklart kvar under HISTORIK, trodde själv att HISTORIK betydde saker som varit men jag kan ju ta bort det helt så folk inte blir förvirrade och tänker OJ ÄR DET 2005 FORTFARANDE

Blir ni nöjda då?

EDIT: Nu finns ju resultat från 2005 med där också, kanske bäst att ta bort dom också så ni inte blir förvillade och tror att tävlingarna 2006 redan är körda med samma resultat som förra året...
 
Last edited:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
håkan skrev:
Jag undrar vart du hittar det där andra datumet egentligen

Går man in på "Tävlingar historik" så står det ju fjolårets datum såklart, går du in på det rätta stället när det gäller 2006 års tävlingar och inte historiska så står där INGET datum för LMS B-race eftersom det bara är preliminärt ännu.



Det finns såklart kvar under HISTORIK, trodde själv att HISTORIK betydde saker som varit men jag kan ju ta bort det helt så folk inte blir förvirrade och tänker OJ ÄR DET 2005 FORTFARANDE

Blir ni nöjda då?

EDIT: Nu finns ju resultat från 2005 med där också, kanske bäst att ta bort dom också så ni inte blir förvillade och tror att tävlingarna 2006 redan är körda med samma resultat som förra året...
Äh, ta bort allting, det är bara förvirrande med en hemsida! :rofl
 

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Rimligt nära Sviestad
Hoj
Inte just nu
håkan skrev:
<klipp klipp>...

Det finns såklart kvar under HISTORIK, trodde själv att HISTORIK betydde saker som varit men jag kan ju ta bort det helt så folk inte blir förvirrade och tänker OJ ÄR DET 2005 FORTFARANDE

Blir ni nöjda då?

<klipp klipp>...

Jag lovar, igår klickade jag på Tävlingar och LMS RR Tävlingar och där dök det upp 2005-års tävlingskalender.

Nöjd? Jodå, jag är alltid nöjd.

:)
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Strandelin skrev:
Jag lovar, igår klickade jag på Tävlingar och LMS RR Tävlingar och där dök det upp 2005-års tävlingskalender.

Nöjd? Jodå, jag är alltid nöjd.

:)

hmmm.. då haru nå fetgammal cache eller nån tok på proxy sakerna om man använder sånt.. det är några månader sen jag ändrade det sist...

men men ;) .. det blir nog bra det där...
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
flugan skrev:
2048691 Blir det fler träningspass när B-racet går för sig?

Edit: eller blir det kortare helg (dvs ingen fredagsträning)?
Antar att uopplägget är som tidigare B-race dvs allt på en dag. Två halvtimmesträningar och sedan ett race på 16 varv. Funkar kanon.
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Det går ju ett ERF på Mantorp, vore det inte coolt om det gick stor debutant då också... :yoparty

Se så, fixa! :tummenupp :hihi
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Blir lite förvirrad över detaljer som att med ERF:et 3 Sept på Falken körs R600 & R1000, men i nationell tävlingsanmälan anmäler jag mig till SM på Falken 23/9-24/9. Likaså att det skulle gå B-räjz på LMS 2:e juli med i tävlingsamälan så är det SM 27/5-28/5.
Är det vissa SM utan B-räjz eller är det fler B-räjz utöver de som ingår i alla SM?
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
flugan skrev:
2064068 Blir lite förvirrad över detaljer som att med ERF:et 3 Sept på Falken körs R600 & R1000, men i nationell tävlingsanmälan anmäler jag mig till SM på Falken 23/9-24/9. Likaså att det skulle gå B-räjz på LMS 2:e juli med i tävlingsamälan så är det SM 27/5-28/5.
Är det vissa SM utan B-räjz eller är det fler B-räjz utöver de som ingår i alla SM?

Eeeeh... :confused:

Alltså, R1000/R600 körs både som supportklass i SM och SO, samt att man kan köra dom separata B-race som ibland körs med ERF, och ibland körs som endast B-race....

Nationell tävlingsanmälan är endast för SM.....
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Macke skrev:
2064075 Eeeeh... :confused:

Alltså, R1000/R600 körs både som supportklass i SM och SO, samt att man kan köra dom separata B-race som ibland körs med ERF, och ibland körs som endast B-race....

Nationell tävlingsanmälan är endast för SM.....
:confused:
Så varenda SM deltävling har ett R1000- och R600-rejz och sen tillkommer ytterligare separata B-race som en bonus för oss rookies?
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
flugan skrev:
2064087 :confused:
Så varenda SM deltävling har ett R1000- och R600-rejz och sen tillkommer ytterligare separata B-race som en bonus för oss rookies?
Helt rätt utom på Karlskoga, då kör R600 under EM-helgen och R1000 under SM/SO i september.
Så som Förare i R600/1000 kan du köra SM/SO, B-tävlingar och vissa ERF :tummenupp
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
flugan skrev:
2064087 :confused:
Så varenda SM deltävling har ett R1000- och R600-rejz och sen tillkommer ytterligare separata B-race som en bonus för oss rookies?

Precis....! :tummenupp

(Med det undantaget som Lotta skrev!)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top