Japp. Alltid.Strandelin skrev:Erkänn att det är R600 du vill se...
Japp. Alltid.Strandelin skrev:Erkänn att det är R600 du vill se...
flugan skrev:Hur kommer det sig att det står ett annat datum på www.lms.se?
Gustav O skrev:Japp. Alltid.
flugan skrev:Hur kommer det sig att det står ett annat datum på www.lms.se?
Strandelin skrev:Det har gått troll i LMS hemsida, det är fortfarande 2005-års kalender som ligger uppe, var ganska säker på att Håkan fixat detta en gång redan?!?
Äh, ta bort allting, det är bara förvirrande med en hemsida!håkan skrev:Jag undrar vart du hittar det där andra datumet egentligen
Går man in på "Tävlingar historik" så står det ju fjolårets datum såklart, går du in på det rätta stället när det gäller 2006 års tävlingar och inte historiska så står där INGET datum för LMS B-race eftersom det bara är preliminärt ännu.
Det finns såklart kvar under HISTORIK, trodde själv att HISTORIK betydde saker som varit men jag kan ju ta bort det helt så folk inte blir förvirrade och tänker OJ ÄR DET 2005 FORTFARANDE
Blir ni nöjda då?
EDIT: Nu finns ju resultat från 2005 med där också, kanske bäst att ta bort dom också så ni inte blir förvillade och tror att tävlingarna 2006 redan är körda med samma resultat som förra året...
Torkel skrev:Äh, ta bort allting, det är bara förvirrande med en hemsida!
håkan skrev:<klipp klipp>...
Det finns såklart kvar under HISTORIK, trodde själv att HISTORIK betydde saker som varit men jag kan ju ta bort det helt så folk inte blir förvirrade och tänker OJ ÄR DET 2005 FORTFARANDE
Blir ni nöjda då?
<klipp klipp>...
Strandelin skrev:Jag lovar, igår klickade jag på Tävlingar och LMS RR Tävlingar och där dök det upp 2005-års tävlingskalender.
Nöjd? Jodå, jag är alltid nöjd.
håkan skrev:Jag undrar vart du hittar det där andra datumet egentligen
håkan skrev:2007394Preliminärt datum för B-race på LMS är 2:e Juli
Antar att uopplägget är som tidigare B-race dvs allt på en dag. Två halvtimmesträningar och sedan ett race på 16 varv. Funkar kanon.flugan skrev:2048691Blir det fler träningspass när B-racet går för sig?
Edit: eller blir det kortare helg (dvs ingen fredagsträning)?
B-racet är en endagarstävlingflugan skrev:2048691Blir det fler träningspass när B-racet går för sig?
Edit: eller blir det kortare helg (dvs ingen fredagsträning)?
Macke skrev:2052359Det går ju ett ERF på Mantorp, vore det inte coolt om det gick stor debutant då också...
Se så, fixa!
flugan skrev:2064068Blir lite förvirrad över detaljer som att med ERF:et 3 Sept på Falken körs R600 & R1000, men i nationell tävlingsanmälan anmäler jag mig till SM på Falken 23/9-24/9. Likaså att det skulle gå B-räjz på LMS 2:e juli med i tävlingsamälan så är det SM 27/5-28/5.
Är det vissa SM utan B-räjz eller är det fler B-räjz utöver de som ingår i alla SM?
Macke skrev:2064075Eeeeh...
Alltså, R1000/R600 körs både som supportklass i SM och SO, samt att man kan köra dom separata B-race som ibland körs med ERF, och ibland körs som endast B-race....
Nationell tävlingsanmälan är endast för SM.....
Helt rätt utom på Karlskoga, då kör R600 under EM-helgen och R1000 under SM/SO i september.flugan skrev:2064087
Så varenda SM deltävling har ett R1000- och R600-rejz och sen tillkommer ytterligare separata B-race som en bonus för oss rookies?
LOTTAK skrev:2064106Helt rätt utom på Karlskoga, då kör R600 under EM-helgen
flugan skrev:2064087
Så varenda SM deltävling har ett R1000- och R600-rejz och sen tillkommer ytterligare separata B-race som en bonus för oss rookies?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|