Tågsex och annat kul...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Långa farbron skrev:
Nej.....

Vi flyger ifrån Landvetter.


Biltull....säger jag bara. :hihi
L.A roxx!

@Mark, köp dig nån najsig tidning (fibban eller motsv.) och sätt dig på en gosig plats. Drick dig redlös på JD och sjung nån typisk Göteborgslåt.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Om du inte ska vara borta för länge så kunde få låna en sådan här!!
 

Bifogat

  • sdv37-s.jpg
    sdv37-s.jpg
    14.3 KB · Visningar: 147

Friherren

Jävlar, vad vi kommer slå oss...
Gick med
28 Jul 2005
Ort
Bokeslund i "De la casa de Ladrón"
Hoj
Yamaha YZF1000R -00
Boktips!

Äldreomsorgen i övre Kågedalen!!...skriven av Nikanor Teratologen

Supertips, även om du inte gillar böcker så kommer du o fastna! OBS! Tips till alla ni andra oxå..
Det är det mest bisarra jag läst nån gång, börjar fan skratta bara jag tänker på den! :tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Tack alla för bar tips!

Jag gick och köpte mig "The Dirt" för 170 bagare på Pocketshop. Satan vilken bra bok!

Jag började med att toksova i två timmar så fort jag hade landat på tåget. Sen märkte jag att det satt en tjej brevid mig. Slet upp min bok och läste några sidor innan jag började prata med den här tjejen. Läste tot. 22 sidor i boken.
Det var dock inte läge att försöka lura in henne i några skumma kvarter då jag snabbt hade luskat ut att hon hade pojkvän. Second man is the first looser :4skrika

Följande fick jag reda på om henne:
*Henns pappa jobbar dubbelt och är väldigt stressad.
*Hon bor på 23 kvm med sin pv och deras granne Ola spelar hög musik sent på kvällarna. Hennes pv va visst lite töntig oxå.
*Hon ska börja på ridskola till våren.
*Hade en Jysksäck med alla julklappar.
*Uppväxt i Vagnshärad
*Jobbat inom äldreomsorg och dagis. Ska börja plugga.
Bla bla bla.... Hon läste f.ö. da vince koderna, men tyckte inte att den var så bra.

Gott nytt år o sånt skit på er =)
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Mark skrev:
Tack alla för bar tips!

Jag gick och köpte mig "The Dirt" för 170 bagare på Pocketshop. Satan vilken bra bok!

Jag började med att toksova i två timmar så fort jaghade landat på tåget. Sen märkte jag att det satt en tjej brevid mig. Slet upp min bok och läste några sidor innan jag började prata med den här tjejen. Läste tot. 22 sidor i boken.
Det var dock inte läge att försöka lura in henne i några skumma kvarter då jag snabbt hade luskat ut att hon hade pojkvän. Second man is the first looser :4skrika

Följande fick jag reda på om henne:
*Henns pappa jobbar dubbelt och är väldigt stressad.
*Hon bor på 23 kvm med sin pv och deras granne Ola spelar hög musik sent på kvällarna. Hennes pv va visst lite töntig oxå.
*Hon ska börja på ridskola till våren.
*Hade en Jysksäck med alla julklappar.
*Uppväxt i Vagnshärad
*Jobbat inom äldreomsorg och dagis. Ska börja plugga.
Bla bla bla.... Hon läste f.ö. da vince koderna, men tyckte inte att den var så bra.

Gott nytt år o sånt skit på er =)


skulle lagt in stöten fö faen..pv va ju tönti :D
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Mark skrev:
Tack alla för bar tips!
Följande fick jag reda på om henne:
*Henns pappa jobbar dubbelt och är väldigt stressad.
*Hon bor på 23 kvm med sin pv och deras granne Ola spelar hög musik sent på kvällarna. Hennes pv va visst lite töntig oxå.
*Hon ska börja på ridskola till våren.
*Hade en Jysksäck med alla julklappar.
*Uppväxt i Vagnshärad
*Jobbat inom äldreomsorg och dagis. Ska börja plugga.
Bla bla bla.... Hon läste f.ö. da vince koderna, men tyckte inte att den var så bra.

Gott nytt år o sånt skit på er =)

Du ser... resan kändes inte så lång va.!!?? :tungan

Gott Nytt själv...men först ska vi ha ett gott jävla slut på det här året.

//Mad
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Pendlade dagl från skövde-göteborg t o r varje dag i fyra år..sisådär 3h/dag alltså och så alla förseningar :huvet

Vi var många som pendlade så vi satt och småpratade, drack kaffe. Lyssnade på music och sov.

Vägen hem var bättre för då åkte jag med Connex (dåvarande tågkompaniet), de hade biovagn och bar som vi satt i. :banana O så var personalen betydligt mycket trevligare.

Ps...räkna med tågen är försenade så blir du inte lika förbannad om de blir det. Jag och en polare började skriva upp när det var förseningar men vi började skriva när dem var i tid istället...blev mindre att skriva då. :gnissla

Åker ni skrammel eller tuff tufftåg (x-2000) och ser ngn av oss som åker i skövde så glöm inte att :hej http://www.trafikjuristen.se/otroligt/otroligt4.htm
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
juha01 skrev:
Sätt dig i familjevagnen! Där finns fet alltid schyssta nyblivna mammor som faller för killar som gillar barn. (du behöver inte gilla, men däremot spela bra!) Sedan så vill dom gärna ha lite bekräftelse om det är trassligt i föhållandet.
Nackdelen är att du kan få en traktor uppkörd i röven av nån dampig fyraåring, vilken sekund som helst. Fördelen är alla tuttar eftersom det ska ammas kors och tvärs!

Plan två ska helst inte göras i fam.vagnen. Ta med dig en liten whisky, några goda öl och en bok. Funkar.
Annars så sitter du restaurangvagnen och dricker 33cl starkbärra på burk för 40:- st. :skrämd


Stöter du på upptagna tjejer?....då kan du nog räkna med att få vassare saker än en leksakstraktor uppkörda i analen... :fatta!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
honkiie skrev:
Ifall du gillar rocknroll och sånt så köp the dirt om du inte läst den och så sitter du i rökvagnen om dom har en sådan och så röker du, suger på en bärs och läser den mest intressanta biografin jag har läst. Jag tycker mötley är rätt så dåliga egentligen men boken är fan kunglig.

Instämmer! Kunglig bok! Sträckläste den i våras när jag var på Korsika!
Gillar avsnittet i början med snubben som lånar sin mammas van för att sätta på brudar i...... när mamman sen undrar va fan det är som luktar i bilen. MOAHAHA.

Jag vet att Marilyn Manson har skrivit ihop nåt likanande som är minst lika uppseendeväckande!
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
surfa på sporthoj! (om det inte tagits upp tidigare :) ) dom har juh internet på tågen nu.. så laptopen bör ej lämnas hemma..
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Tellet skrev:
surfa på sporthoj! (om det inte tagits upp tidigare :) ) dom har juh internet på tågen nu.. så laptopen bör ej lämnas hemma..

Vad har de för nät där? Trådlöst? Hur kommer man upp på det?

Madhonda skrev:
App..app... :mattias jag pratar med okända människor.. även i nyktert tillstånd. :tomten På tåget, i affären, i simhallen, ja lite närsom. Man får ta att folk ibland tittar lite snett på en Men det finns massor med intressanta livsöden där ute som man får ta del av.

Tack för att jag inte behövde vara ensam om att bli :fyllisar-deklarerad. Visst får man lustiga blickar men man har fan så mycket trevligare! Roligast var det under punkaråren, folk blir som lite extra perplexa när det kommer en kille i mohikan och med två kilo nitar på jackan och börjar prata böcker. :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Långa farbron skrev:
För er som missat så har Mark redan åkt...och kommit hem igen.
Intressant att se hur lite folk läser av en tråd. Tellet slår nog rekord i denna.

1. Mark är hemma och har dessutom redogjort för resan, vem han träffade, vad han läste.
2. Mark har ingen lap top
3. Mark åkte inte X2000 utan mjölktåget så nåt trådlöst nät fanns inte iallafall.

:rolleyes:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top