Bikerbitch
Stolt mamma
Ey, jag har gjort en kalasfin tårta. Slänger upp bild på den imorgon så ni får se 
Chrille skrev:Recept på en helt vanlig jävla kaka
Bikerbitch skrev:Eh jorå så att. Du är för sent ute nu Chrille. Det blev en gräddtårta med kiwi, jordgubbar och mandariner, och så lite snitsig dekorering.
TomK skrev:Hej Smulan! Smakade bra hoppas jag ? Är själv jäkligt sugen på tårta - du kan väl SMS:a över lite om det blev något kvar ?![]()
Nej men jag har ett ex o en dotter där,så jag är nere minsten gång i månaden,sen känner jag ingvar som har hälsostudion lite grann sen förr,så det brukar bli lite besök där ibland oxå.lord skrev:Självklart var det så!![]()
E du från Alingsås?
Bikerbitch skrev:Om ni undrar så är det en blomma, med en grön stjälk och lite jord.
Stiligt!Bikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
Om ni undrar så är det en blomma, med en grön stjälk och lite jord.
supernajsBikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
Accelerated skrev:Ser MYCKET mumsifullibibbla ut!
Däremot hade jag nog personligen pillat bort jorden, har inte lärt mig tycka om dessa nya billiga delikatesser...![]()
Bikerbitch skrev:Kanske skall förtydliga att det är riven blockchoklad, ljus och vit![]()
Accelerated skrev:Jahaaaaa![]()
Hur som helst så är jag mycket imponerad över din fantasi och kreativitet, supersnyggt!Mammsen blev nöjd förstår jag?
BadToy skrev:Annars kunde du gjort nån sånt här *ASG* Gå in & kika under Naughty cakes![]()
http://images.google.se/imgres?imgu...=T%C3%A5rtor&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N
BadToy skrev:Annars kunde du gjort nån sånt här *ASG* Gå in & kika under Naughty cakes![]()
http://images.google.se/imgres?imgu...=T%C3%A5rtor&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N
Accelerated skrev:Min mamms gjorde en supersnygg tårta när jag var liten (läs mindre), såg ut som ett tåg med center som hjul*sweet memories*
Bikerbitch skrev:Min morsa har också gjort en tågtårta. Också när jag var mindre![]()
Bikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |