Törs fan knappt skriva eller svara på nånting längre..

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Det är lustigt. Jag har visserligen inte varit länge på forumet men jag läser en massa om hur folk verkar tycka andra blir kränkta lätt men jag har aldrig läst en tråd där någon har känt sig KRenKT. Tror många gör en höna av en fjäder här.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Det är lustigt. Jag har visserligen inte varit länge på forumet men jag läser en massa om hur folk verkar tycka andra blir kränkta lätt men jag har aldrig läst en tråd där någon har känt sig KRenKT. Tror många gör en höna av en fjäder här.

Tror de flesta skakar av sig ja.

Men några har ju tröttnat och slutat. Men sanningen där... ofta tänker jag att jag borde ägna mycket mindre kraft åt olika forum. Man sitter och gnabbar och egentligen kan man undra vad man själv får ut av det. Inte mindre vad andra får ut av det.

Så jag kan mycket väl sluta för att jag liksom fått nog. Kanske just i ett ögonblick då man blivit lite stött och less.

Lite skinn på näsan får man försöka skaffa sig.

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Det är facebook m.m. som är felet, det började bra (på tiden jag var medlem), man taggade bilder på Stalin och Hitler med polares namn. Man tog över grupper och döpte om dom till tvärtemot vad dom stod för från början osv.

Numera verkar det blir en j'vla cirkus och så fort någon får en käftsmäll eller blir kränkt så startas det en grupp sen demonstrerar ett par hundra hjältar. Någon av dom kränkta blir intervjuad av en kvällsblaska och sen är alla nöjda och känner sig okränkta, i en vecka eller två.

Före facebook twitter och all "dela-gilla-jagekränkt-dagsattdemonstrera" så var samhället rätt ok. Nu har det spårat ur totalt, titta på mig-jag står för nånting jag är jättedutti-samhället är en pest.

Edit: Vilket svammel :D, men det jag menar är att alla är så extremt i linje med varandra på sociala medier, alla gilla hit o dit. Så när folk kommer ut i verkligheten så är det jävligt lätt att bli kränkt.

Fejsbook ! Jo Deff Svammel ! :arsele Skvallerbooken ! :rofl Du skriver - på den tiden du var med i f-b .
De kan jag säga dig att Den tiden har INTE kommit till mig ännu ! :7peta
Och den kommer Aldrig att komma ! :fakta

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Använder inte plånbok men har ett par rullar, jag skall räkna igenom när jag har en timme över.

AHA , så du kör the old fashion "al Capone" Real American stile med rullar med gamla urblekta 1 Dollars sedal från mitten av 1900 talet alltså ! :)
Vi andra har våra "stash" i något väl skuggigt och svalt Bank-konto på någon Väl Avlägsen och Varm Kontinent ! :rock

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
AHA , så du kör the old fashion "al Capone" Real American stile med rullar med gamla urblekta 1 Dollars sedal från mitten av 1900 talet alltså ! :)
Vi andra har våra "stash" i något väl skuggigt och svalt Bank-konto på någon Väl Avlägsen och Varm Kontinent ! :rock

Kom aldrig genom ramarna, så dom fick stanna i svedala.

DSC_1509.jpg

Mest för att visa på alternativa slutledningar.....

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum