HAHAHA, spot-on! En arg värmlänning är inte en värmlänning.
http://www.youtube.com/watch?v=545RjL33A3U&sns=em
HAHAHA, spot-on! En arg värmlänning är inte en värmlänning.
Men du hatar Masar eller hur... erkänn nu..
Ha! Hajkfeeling. Tjipp tjipp.Ursäkta?
näfan.. det e bara DIG han hatar
Ha! Hajkfeeling. Tjipp tjipp.
Nu är blev jag ledsen och kränkt...
Det är lustigt. Jag har visserligen inte varit länge på forumet men jag läser en massa om hur folk verkar tycka andra blir kränkta lätt men jag har aldrig läst en tråd där någon har känt sig KRenKT. Tror många gör en höna av en fjäder här.
men har ett par rullar.
Det är facebook m.m. som är felet, det började bra (på tiden jag var medlem), man taggade bilder på Stalin och Hitler med polares namn. Man tog över grupper och döpte om dom till tvärtemot vad dom stod för från början osv.
Numera verkar det blir en j'vla cirkus och så fort någon får en käftsmäll eller blir kränkt så startas det en grupp sen demonstrerar ett par hundra hjältar. Någon av dom kränkta blir intervjuad av en kvällsblaska och sen är alla nöjda och känner sig okränkta, i en vecka eller två.
Före facebook twitter och all "dela-gilla-jagekränkt-dagsattdemonstrera" så var samhället rätt ok. Nu har det spårat ur totalt, titta på mig-jag står för nånting jag är jättedutti-samhället är en pest.
Edit: Vilket svammel , men det jag menar är att alla är så extremt i linje med varandra på sociala medier, alla gilla hit o dit. Så när folk kommer ut i verkligheten så är det jävligt lätt att bli kränkt.
"Hej och välkommen till SH. Här ska vi prata om höjer men inte vilka höjer som helst utan spörthöjer."
Använder inte plånbok men har ett par rullar, jag skall räkna igenom när jag har en timme över.
AHA , så du kör the old fashion "al Capone" Real American stile med rullar med gamla urblekta 1 Dollars sedal från mitten av 1900 talet alltså !
Vi andra har våra "stash" i något väl skuggigt och svalt Bank-konto på någon Väl Avlägsen och Varm Kontinent !
Kom aldrig genom ramarna, så dom fick stanna i svedala.
View attachment 401252
Mest för att visa på alternativa slutledningar.....
Ajfan ! Kör du me Hårdvaluta ?!?
Ja, man vill ju ha tyngd bakom när man förhandlar priset.....
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|