[BMW]fredde
Ny medlem
Har monterat CTEK snabbkontakt för att underhållsladda min 2016 Yamaha MT-07 eftersom att många hojägare tipsat om detta, men läser i instruktionsboken att man ska ta bort batteriet ur hojen när man laddar. Någon som kan hjälpa mig med tips innan jag kopplar in laddaren?
Laddaren är en smart sak vid namn CTEK MXS5.0.
Har samma fråga om min 2016 KTM 350 Freeride och här vet jag att det är Lithium-batteri så jag måste ha en annan laddare, men kan jag ladda denna med batteriet fortfarande inkopplat till hojen?
Tacksam för svar från er som har erfarenhet eller kunskap om detta! Skulle inte vara så kul att steka elektroniken i hojarna, men bökigt att skruva i och ur batterierna också.
Laddaren är en smart sak vid namn CTEK MXS5.0.
Har samma fråga om min 2016 KTM 350 Freeride och här vet jag att det är Lithium-batteri så jag måste ha en annan laddare, men kan jag ladda denna med batteriet fortfarande inkopplat till hojen?
Tacksam för svar från er som har erfarenhet eller kunskap om detta! Skulle inte vara så kul att steka elektroniken i hojarna, men bökigt att skruva i och ur batterierna också.