T2 på tv nu!

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
haha, tydligen inte bara jag som irriterat mig på det där! :)

Chaval

Ny medlem
Gick med
6 May 2003
Hoj
KTM SXF450 SM
Hmm, lät inte hojen som en 2-taktare? om jag inte mins fel så såg den ut att va en 4-taktare :crash

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Silwer skrev:
jo det är ju en XR 80 4t, men de har lagt på 2t ljud.

Du har delvis rätt. I de scener där man ser killen köra är det en XR80 men stunten görs med en XR100 för att proportionerna mellan mc och förare inte skall vara för stora. XR100 är iofs. en 4T det med men det spelar väll ingen roll det är ju kult film med mc i och då skall man inte vara så knusslig :p

Tokig

Dricker filmjölk ur paket
Gick med
21 May 2003
Hoj
Ingen hoj numer
Gaah!! Det är alltså fler än jag som irriterat mig på den jäkla hojen!! Skönt :D
Jag gillar dessutom hur han står o torrar den i garaget. Fast han inte släpper gashandtaget med handen så går den ner i varv ändå. Har stört mig på det sen jag såg filmen första gången. Sitter nästan o väntar på det varje gång jag ser filmen... haha :eek:

Tokig

Dricker filmjölk ur paket
Gick med
21 May 2003
Hoj
Ingen hoj numer
Jonne_boy skrev:

TJEJER!!
-----------------

Vad menar du? Tjejer? För att de får en att böja tänka på ens egen säkerhet eller att du blir tvungen att sälja hojen under ett slags skumt ultimatum??

Jag kan tänka mig båda samtidigt, för ett slags dubbel effekt. Farligt med brudar... hehe :whip

Treo

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu
Silwer skrev:
kan tänka mig ett tredje alternativ, han får syn på tjejer när han är ute och kör och det kan sluta i olyckor.

Sant, det är mycket farligt. Jag höll på att ramma en refug för nån vecka sen för jag tittade på en fin dam på trottoaren. Borde skaffa en hjälm med skygglappar..

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Tokig skrev:
Vad menar du? Tjejer? För att de får en att böja tänka på ens egen säkerhet eller att du blir tvungen att sälja hojen under ett slags skumt ultimatum??

Jag kan tänka mig båda samtidigt, för ett slags dubbel effekt. Farligt med brudar... hehe :whip

Problemet är att man TITTAr ganska så mycket när en söt tjej i vita linne byxor går på trotoaren..

och att bilen framför INTE förstår att den ska köra och stannat..

blicen upp och en SNABB inbromsning..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...