T3!!!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
gladh skrev:
...Aha... då kanske den är konstnärlig ändå....
Usch då, jag som hoppats att det bara skulle vara meningslöst underhållningsvåld. Suck, får väl se nåt annat då. :(

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag är ett stort fan av både 1:an och 2:an men den här.. Ojoj, vilket fiasko. Hade faktiskt inga höga förväntningar men den sög verkligen. :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Goines skrev:
Jag är ett stort fan av både 1:an och 2:an men den här.. Ojoj, vilket fiasko. Hade faktiskt inga höga förväntningar men den sög verkligen. :)

Precis så tycker jag.
Ettan är bra. Idén är ju en killer direkt för att vara 1984.

Tvåan är lite kopiavarning men en suverän film som man säkert sett 20 gånger om inte fler. Bättre än ettan iaf.

Trean, som jag nyss såg, va fan?
Skulle det vara en True Lies-variant med actionkomedi eller?
Ääähhh, jag blev besviken. Många missade scener och för mycket trams. Arnold höll inte den riktigt hårda stilen(även om det krävs att man är JÄVLIGT hård för att gå naken in på den baren) och hans tal var mest tramsigt.
Musiken kittlade åt komedihållet mer än det tunga actiondånet man tidigare vant sig vid.
Hon, den avancerade mördarroboten hade inte mycket att säga heller.
Dr. Silberman borde få en större roll i filmen än de 2 minuterna han hade. Väl under den tiden svamlade han mest så man skulle skratta tydligen. Man log inte ens.
Förklaring till hur de tog sig in till militärområdet där de första T1-8 robotarna fanns saknar man, för jag tror att man inte bara kan knalla in o säga hej till sin far där.

Varför sparkade hon inte av hans huvud när hon hade chansen? Hon kunde ju kopiera honom.

Var fick Arnold sitt hagelgevär ifrån i början?

Hur visste Arnold att nycklarna var i solskyddet när det inte ens var samma robot?

Varför letade han efter mänskliga förluster när han skjöt mot poliserna vid gravplatsen? Fortfarande inte samma robot och han är ju en "Terminator".

Hur kan man komma över sin fästman så snabbt som hon Brewster gjorde? (tjejer är sånna kanske)

Den hade gärna fått vara 30min längre så de hade kunnat få med saknade scener. Synd på en film man väntat på i 12 år :(
Ska bli kul o se vem som får bli den datumutgångne roboten T101 i fyran :tummenupp

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Mavve du har rätt! precis som 2fast & 2 fjårios där det är samma oreda.

Men jag säger bara: "drop your weapons..........................and the coffin"

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
johanrehn80 skrev:
Men jag säger bara: "drop your weapons..........................and the coffin"

:( Man skämdes ju bara när han sa det. :( Dååååligt.
Regissören får hålla sig till ubåtsfilmer och låta James Cameron göra de bra.

Väntar med spänning på True Lies 2 som han gjorde istället för T3 - latmask. Han kunde gott gjort båda :mad:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nej, den var ju skitbra. Ni ser inte detaljerna som gör filmen. :D

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Jag undrar med några utav dom sakerna som Mavve nämnde:

Hur fan visste denna roboten att nycklarna låg i solskyddet ? ? ?

Varför skulle inte han döda några människor denna gången, det var ju ingen som sagt till honom att han inte fick ? ? ?

Däremot tycker jag det var bra att dom inte tog med Dr Silberman mer för han stör jag mig bara på..... :gnissla

Annars var filmen rätt fräck men tycker ändå att dom kunde valt en råare Terminator som Arnold skulle slåss mot för en sexig brud i tajt läderdress gör sig INTE BRA som en Terminator :fakta

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Bingo skrev:
Jag har iten sett den men funderar på att göra det. Men jag vill inte kasta bort pengar på något dåligt och vill därför veta om filmen är konstnärlig. Är den det?

LMAO! :Bugar

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...