Ser ut som att de sitter direkt på extradelen som sitter i bakramen istället för på läppen. Likadant med skylten.2999573nu blir det för mycket OT men ett meet i gbg i sommar vore inte fel =)
OnT: vet inte fall det är jag som är dum men har du moddat blinkersfästena bak? fin akter iaf =D
Så har jag med för tillfället.2999926Jag gjorde världens luffigaste lösning på skylten. men det blev bra ändå.
som lundgren sa det sitter nåt skit i ramen som bögläppen sitter i. Det enda jag har gjort är att jag satte blinkersen i hålet framför (vettefan va de va till för orginal) för att blinkersena tog i skylten när dom satt där bak, sen blev de lite snyggare tyckte jag oxå.
Tack för alla fina comments
Så har jag med för tillfället.
Vad fälgarna kostar vill jag itne avslöja.
det där med att skivan skitter löst kallas för flytande bromskiva (har jag för mig) har så på Husan å det ska tydligen var bra för nått2998939vi får väl se. jag har plner för det men vill inte avslöja allt för mycket. jag har långt ifrån bestämt mig för vad det blir. men jag har ett alternativ som det börjar luta mot.
om du tänkte att din hoj ligger risigt till så kan du vara lugn. dom kommer inte se lika ut för 5 öre. jag ska ha annan lampa, annan framskärm, ny bakkåpa, har andra fälgar osv osv. dessutom kommer jag förmodligen lacka ramen i samma färg som huvudfärgen kommer bli.
det där med att skivan skitter löst kallas för flytande bromskiva (har jag för mig) har så på Husan å det ska tydligen var bra för nått
ser ut som du fått tag på rediga grejor
min glappar oxo en hel del. men langa film så kan jag utvärdera3000991ja jag vet att det finns nåt som heter så men jag vettefan om de ska vara
så mycket kan filma en liten snutt så ser ni när jag har hämtat skivan.
/profesor innom bromstecknik
Inte stavningsteknik då?
Har inte han dyselxi ?
min glappar oxo en hel del. men langa film så kan jag utvärdera
/profesor innom bromstecknik
det skall jag göra. hämtade den hos min polare förut. kan gå ut å langa en filmsnutt.
och lägg av med ot i min tråd nu för helvete. det är det värsta jag vet när man ska läsa ett projekt och det är 7miljoner inlägg som inte har med saken att göra.
starta en egen tråd för att disskutera om emcom har dyslexi lr inte. i min tråd behöver det inte disskuteras iaf. låt killen vara. jag har inte diagniosen dyslexi men suger på stavning ändå, läser högt som en kratta gör jag oxå. så nu va de avklarat. ge fan i att spamma min tråd med massa skit nu.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|