Härnborg
nihao
ja jävla fågel. försökte typ nocka mej. flög rätt in i bröstet på mej. mitt nyckelben är ömt
joel din hoj är najs som fan på bakhjulet
haha, hatar kamikaze-fåglar
Man har ju fått ducka ett antal gånger
ja jävla fågel. försökte typ nocka mej. flög rätt in i bröstet på mej. mitt nyckelben är ömt
joel din hoj är najs som fan på bakhjulet
haha, hatar kamikaze-fåglar
Man har ju fått ducka ett antal gånger
Jahopp då va de dags för sista uppdateringen här då
Annonsen är inskickad till blocket och kommer väl ut senare under dagen.
Ja va ska man säga... ett hårt och slitsamt projekt som jag velat gräva ner under en sten och glömma bort för evigt är över och jag känner mej lite tom
va ska jag nu göra när jag har tråkigt? känns nästan som när man går på begravning dehär
jaja nog med tjöt. jag bjuder på annonsbilderna. jag skall även tanke upp ett par filmer på tuben sen ikväll.
Peace
Nu ligger annonsen uppe...
http://www.blocket.se/vi/16965014.htm?ca=15_s
men för helvete det står ju typ 3 inlägg upp.....
inte för att vara tjatig men: vilken ktm model tog du bakskärmen ifrån och hur gjorde du för att förlänga den? blev sugen på att göra något liknande... letar efker andra bakskärmar som skulle kunna se bra ut på crm
inte för att vara stöddig men vilken modell tror du att det är? med tanke på att dom använder samma plast på alla sina cross/enduro/motard hojar mellan 04 och 06....
och resten kan du typ kolla ett par sidor bak. lr du kanske tror det är 27 sidor med text för att till slut komma till 5-6 bilder när hojen är klar?
så... du är inte tjatig och jag är inte stöddig.
okaj inte riktigt alla modeler så jag var ändå tvungen att fråga... finns några som skiljer sig aja men ja. sen var jag för lat för att kolla de där med förlängningen så jag får väl blädra bland allt tills jag hittar
Den verkar inte vara vansinnigt lättsåld
Haft min gixxer ute på annons nu i typ 3 veckor. idag mailade första killen å frågade om den var stypt..äääääh va inte så negativ.
Köpa?
Varför ska du sälja? Köpte ju nyssHaft min gixxer ute på annons nu i typ 3 veckor. idag mailade första killen å frågade om den var stypt..
Du är inte ensamma tapper..
Haft min gixxer ute på annons nu i typ 3 veckor. idag mailade första killen å frågade om den var stypt..
Du är inte ensamma tapper..
Mamma vill...Varför ska du sälja? Köpte ju nyss
Mamma vill...
HahahaBryometer
<|-|-----------------------|>
Mamma vill...
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|