Ta bort artiklar med spoilers från startsidan

Socrates

Guest
Tjo!

Artiklar med text och bilder om hur det gick i MotoGP...är det nödvändigt att ha på första sidan? Alla ser ju inte loppet samma dag, och då kan det ju vara tråkigt att läsa om resultat här innan man sett det. Och visst...det går ju att skita i att besöka SH tills man sett loppen, men ändå...en tanke bara.

Socrates

Guest
Inte gå in på forum där motorcykeltävlingar diskuteras kanske? :rolleyes:

/Henning!

Som jag skrev: "Och visst...det går ju att skita i att besöka SH tills man sett loppen, men ändå...en tanke bara" Och om du nu syftar på själva forumdelen så är det inte det jag pratar om, utan artikeln på startsidan.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Så nyhetssidor ska inte få rapportera om nyheter innan du har sett nyheten nån annanstans? Du kanske skulle ringa in till Motorrad och berätta när du har sett loppen så dom kan publicera resultaten här?

Socrates

Guest
Så nyhetssidor ska inte få rapportera om nyheter innan du har sett nyheten nån annanstans? Du kanske skulle ringa in till Motorrad och berätta när du har sett loppen så dom kan publicera resultaten här?

Jag har redan sett loppet, och dom får gärna rapportera hur mycket dom vill. Men man kanske kan ha en diskretare text eller liknande iaf här på SH sidan. Du behöver ju inte bli så upprörd över en stilla undran...var det så hemskt att jag skrev :va

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Jag har redan sett loppet, och dom får gärna rapportera hur mycket dom vill. Men man kanske kan ha en diskretare text eller liknande iaf här på SH sidan. Du behöver ju inte bli så upprörd över en stilla undran...var det så hemskt att jag skrev :va

Jag håller med dig, jag läser aldrig GP-tråden after ett race innan jag sett det, tråkigt att det placeras som nyhet på förstasidan.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det är en stor nyhet i MC-världen, det är bara dumt att inte rapportera om det på framsidan.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA