Så tänkte jag också förut vad beträffar vikten men sen kom jag på att jag själv kunde gå ner 10 pannor och då blev vikt/effekt-förhållandet bättre
Exakt..
Så tänkte jag också förut vad beträffar vikten men sen kom jag på att jag själv kunde gå ner 10 pannor och då blev vikt/effekt-förhållandet bättre
Hur orkar ni tjata om miljön ang. ta bort katten.
Det är inte ens en droppa i havet om alla som kör mc skulle ta bort sina kattar om man kollar på vad industri o annat släpper ut.
Jag hade nog tagit bort den även fall det bara hade gett lite skönare ljud.
Sen att man slipper så mkt värme är ju med ett plus
Exakt..
slutsats:
varenda pucko vet att ett s.k slip-on eller borttagning av kat ifall du har separat inte ger mer æn några FÅ hæstar, dessutom måste du mappa om hojen før att den skall gå med rætt blandning. INTE VÆRT!
Dessvärre har jag bara uppnått 40% av önskat resultat
Jodå, 35 hästar på slipon, luftfilter och mappning, fråga bara denna killen
http://www.blocket.se/vi/16920888.htm?ca=23_11_s
Så du gissar att han försökte komma fram till att man får så mycket pulver.Jodå, 35 hästar på slipon, luftfilter och mappning, fråga bara denna killen
Dessvärre har jag bara uppnått 40% av önskat resultat
Språket han använder gör honom extra trovärdig..Jodå, 35 hästar på slipon, luftfilter och mappning, fråga bara denna killen
Ja, det tog en stund att förstå vad han menade Dessutom är det ju utländska skyltar både på hojen å bilen i bakgrundenSpråket han använder gör honom extra trovärdig..
Ja, det tog en stund att förstå vad han menade Dessutom är det ju utländska skyltar både på hojen å bilen i bakgrunden
Hur orkar ni tjata om miljön ang. ta bort katten.
Det är inte ens en droppa i havet om alla som kör mc skulle ta bort sina kattar om man kollar på vad industri o annat släpper ut.
Jag hade nog tagit bort den även fall det bara hade gett lite skönare ljud.
Sen att man slipper så mkt värme är ju med ett plus
-Övrigt att tänka på/göra
Utnyttjar du dom där 180 hk så pass mycket att det är värt att offra miljötänkandet helt för 5 hk till?
Var brukar katalysatorn sitta? Bytte till slipon för ett tag sen, är man en miljöbandit nu?
Slajdan R1 skrev:Bensinskatten vi betalar borde täcka hela europas hantering av avgaser....
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|