Ta Bort "SÅLT"- Annonser!!!

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
EX. Yamaha R6
Jag fattar inte varför folk som lägger in annonser som sen får sålt på sina grejer inte tar bort dom utan svarar på deras egna annons med ett "SÅLT" inlägg.

TA BORT DOM istället. :mad:

Dom flesta av dessa annonser läggs in av "medlemmar" som bara registrerat sig för att kunna annonsera här och som i övrigt inte fattar nånting av hur sidan fungerar. :kocko

Jag tycker att det borde finnas nån funktion där man måste ha varit medllem en viss tidsperiod för att kunna annonsera så folk till slut fattar hur man tar bort annonser innan man lägger in en.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man kanske e stolt över att ha sålt eller köpt nåt via SH o skyltar med det....

Näää, jag vet inte varför det finns puckade människor, men dom finns.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Xerious skrev:
Jag fattar inte varför folk som lägger in annonser som sen får sålt på sina grejer inte tar bort dom utan svarar på deras egna annons med ett "SÅLT" inlägg.

Dom flesta av dessa annonser läggs in av "medlemmar" som bara registrerat sig för att kunna annonsera här och som i övrigt inte fattar nånting av hur sidan fungerar. :kocko

Jag tycker att det borde finnas nån funktion där man måste ha varit medllem en viss tidsperiod för att kunna annonsera så folk till slut fattar hur man tar bort annonser innan man lägger in en.

JAG LETADE, HITTADE INGET SÄTT ATT TA BORT DEN :mad:

Hur lång tidsperiod tycker du jag ska vara medlem för att jag ska fatta hur man tar bort en annons då? Kommer jag fatta det automatiskt när en viss tid gått?

Nu är min #SÅLD# annons borta iaf

Last edited:

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Xerious skrev:

Det ligger något i det du säger men sen är det ju + att det finns massa annonser även om det är folk som inte är här så ofta som satt in dom...

Fast att radera en annons kunde de ju göra när det är sålt...

//Score
:brinnerup

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
EX. Yamaha R6
Chronic skrev:
JAG LETADE, HITTADE INGET SÄTT ATT TA BORT DEN :mad:

Hur lång tidsperiod tycker du jag ska vara medlem för att jag ska fatta hur man tar bort en annons då? Kommer jag fatta det automatiskt när en viss tid gått?

:lol :lol :lol varför tog du åt dig så mycket för??? :va

Efter att ha varit medlem i ett halvår som dig så borde man veta hur man tar bort bort annonser.

Dom flesta människor fungerar ju så att ju mer de utforskar desto mer lär dem sig. Så mitt svar är: JAAA, du kommer lära dig med tiden. Självklart.

Det där med att vara medlem en viss tidsperiod var inte enbart för att kunna ta bort annonser. Utan för att förstå vilka regler som gäller och sidans funktioner.

Men först och främst för att få bort dom som aldrig är inne på sidan utan registrerar sig enbart för att lägga in en annons. Och ofta är det stöldgods från slaktade hojar som man måste göra sig av med snabbt.

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Xerious skrev:
:lol :lol :lol varför tog du åt dig så mycket för??? :va

Efter att ha varit medlem i ett halvår som dig så borde man veta hur man tar bort bort annonser.

Dom flesta människor fungerar ju så att ju mer de utforskar desto mer lär dem sig. Så mitt svar är: JAAA, du kommer lära dig med tiden. Självklart.

Det där med att vara medlem en viss tidsperiod var inte enbart för att kunna ta bort annonser. Utan för att förstå vilka regler som gäller och sidans funktioner.

Men först och främst för att få bort dom som aldrig är inne på sidan utan registrerar sig enbart för att lägga in en annons. Och ofta är det stöldgods från slaktade hojar som man måste göra sig av med snabbt.

Jag tog åt mig pga att jag inte hade raderat min annons, och för att jag inte hajade hur fan man tog bort den. Jag skrev inlägget för att jag tyckte din formulering var skum, jag é fett ointresserad av datorer och letade inte tillräckligt efter TA BORT knappen. Nu har jag gjort det :banana

HanneZ

Guest
Det är väl ett av dom mindre störande på momenten att det står sålt. Och den som vet något om grafisk design vet att det inte är användarens fel om han inte hittar ta bort knappen! Utseendet ska anpassa sig efter användarna och inte tvärt om! Sen o andra sidan kan man ju fundera över vilka krav vi har rätt o ställa på SH då det är gratis för oss!

/ Hannes

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife