Dark_Messenger
Guest
Mest obehagligt..
Okidoki. Låter ju betryggande i alla fall.
Mest obehagligt..
Absolut, hade det varit så att det hade gjort ont hade dom antagligen erbjudit folk bedövning Kan ju givetvis inte lova att det är samma för ditt ben som det är för en arm... De enda jag har hört klaga på att det gjorde ont att ta bort skruvarna är gamla tanter Lycka till o fuska inte med träningenOkidoki. Låter ju betryggande i alla fall.
Absolut, hade det varit så att det hade gjort ont hade dom antagligen erbjudit folk bedövning Kan ju givetvis inte lova att det är samma för ditt ben som det är för en arm... De enda jag har hört klaga på att det gjorde ont att ta bort skruvarna är gamla tanter Lycka till o fuska inte med träningen
Jag menar all träning du blir tillsagd att göra.. Foten läker säkert jättefint utan träning, det är nog inte där skon klämmer... Syftet med träningen lär vara att återuppbygga muskler o liknande för att få tillbaka rörlighet och styrka och att få ner ev. svullnad samt att du i största möjliga mån ska slippa besvär i framtiden, lovar att det inte är kul att gå runt o ha ont hela tiden... Men det är din fot o ditt liv, jag skulle iaf inte sumpa någon chans att bli så bra som möjligt även om det är jävligt tråkigt med träningen... Bara mina 2 örenTack. Jag förmodar att du menar träning efteråt när allt gips är borttaget eller menar du träning undertiden? Har fått ett papper med lite övningar av sjukgymnasten.. Sen har jag väl kanske inte direkt följt det..
Är det mycket viktigt? Känns mest som något de ger ut för att det ser bra ut och undvika att bli stämda av missnöjda människor liksom. Fossen borde ju läka fint om man bara låter den vara?
Morfin är det snäppet bättre än öl, men man känner sig som en knarkare så sluta med det tidigt och börja drick lite öl,
Men "förberedelse sjukgymnastik" känns gay men du skjuter fram tiden väldigt mycket om man slarvar.
Foten skulle vara hel för sex veckor sedan, knät förra veckan. knät höll jag på med som fan det kan jag nästan röra helt, klarar även belastning, foten får jag max upp i 90grader och gör piss ont om man lägger tyngd på den...
Ps, var det hondan som fick smaka?
Ok. Låter grovt att de kommer söva mig igen för två stag in i fotbenet.. Tippar på lokalbedövning endast men som sagt, vad vet jag. Är dock nyfiken på förfarandet. Sitter "gängan" djupt in i benet eller är det bara något varv.. Låt säga att man är lokalbedövad, känns det när doktorn "skruvar" ur..? Spekulerar vilt..
Intressant. Hur går det till?
Ett par ml Lokalbedrövelse the knife, insexmejsel skruva ut voila
Skruven är iof bara 3,5mm tjock och det känns knappt.
Men med Narkos går det alltid med, och gäller alltid på barn.
Nä men va faan! Nu blev jag ju skitnödig igen!Är det en sån här? Jag har väldigt låg smärtgräns så jag kan bara säga att det gjorde jätteont när de började försöka skruva ur skruvarna. De gick inte så de fick söva mig.
Nä men va faan! Nu blev jag ju skitnödig igen!
Ja jag tror att det är något åt det hållet jag har. Fast hela allt är mindre liksom..
Är det en sk "hoffmann" or what??
Ja en Hoffman är det. Det gör säkert inte lika ont! Du är ju kille och så lite mindre skruvar. Oroa dig inte Det är så gött att bli av med dem, hade min ställning 5,5 mån..
Jo, jag känner skruvarna under bandagen o gipset. De känns liksom lite "lustigt" när man tar på dom. Vill nog bli av med det så fort som möjligt. Eller vill jag det..?? Hmm...
Nähä har du gips?? då är det ingen Hoffman.. då är det såna här skruvar (bröt båda armarna, en med hoffman och en vanlig gips och skruv) Dessa skruvar de inte ur de bara tar en tång och drar som att man drar ut en tand ungefär... fast det klarade jag inte heller så jag blev sövd då med blev sövd mycker förra året
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|