Ta bort strypning från KTM 125 exc 07

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
de släppte lite smått både fram och bak när jag va ute och körde igår. är skoj som fan:yoparty

Efter det ofrivilliga var jag ju tvungen att försöka och det gick la ganska bra. dock ganska nära att stegra över men dock alla försök var på ettan..:huvet Kanske därför nära att stegra över:tungan

Nu är det bara att försöka fixa motardfäljar antaligen om det inte blir för dyrt... Känns inte alltför stabilt med endurodäck i högre farter...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
menar du på fullt allvar att du kört den med 4kw :näsblod

haha, fan, det är ju inte ens 5½ häst, haha som en lätt trimmad mt5a :gnissla :rolleyes: Fan va grymmt! men försäkringen måste ju vara riktigt billig:va :tummenupp

Japp.. körde så fram och tillbaka till träningarna och skolan tills igår... hann bara testa i 15 min sedan blev de för kallt...

@Prulle... Japp det var som att köra moppe men nu e den iaf fixade....

och nu har de fan kommit snö...:mad:

Vad kostade den? Den är reggad för gatan direkt va? Har du några bra bilder på den?

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
haha, fan, det är ju inte ens 5½ häst, haha som en lätt trimmad mt5a :gnissla :rolleyes: Fan va grymmt! men försäkringen måste ju vara riktigt billig:va :tummenupp

tror min ktm kostade 1500kr per år helförsäkrad och då stod den på mig, 16 år gammal.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd

Vad kostade den? Den är reggad för gatan direkt va? Har du några bra bilder på den?

Inte för att vara pettig men det var 4.2 kw:rolleyes:...
försäkringen e billig runt 1k-1.5k.. Helt ny så lite mer en 60tusen och direkt reggad:p...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Efter det ofrivilliga var jag ju tvungen att försöka och det gick la ganska bra. dock ganska nära att stegra över men dock alla försök var på ettan..:huvet Kanske därför nära att stegra över:tungan

Nu är det bara att försöka fixa motardfäljar antaligen om det inte blir för dyrt... Känns inte alltför stabilt med endurodäck i högre farter...

lika långt till och du är där du ska:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Helt ny så lite mer en 60tusen och direkt reggad:p...

Hehe, ganska mycket cash :tungan :näsblod :tummenupp

Sen går väll ett riktigt fett SM-kit lös på 10-20 papp också... och det får man nästan ha på den :tummenupp men har man slängt ut 60 papp ppå en 125a så har man nog råd att slänga ut 20 papp till för att göra den ännu fetare:tummenupp :yoparty

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
ett smkitt skall inte behöva gå på mer än 8k beggat.. jag har sett ett grymt fint för 8500 för ett tag sen

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
lika långt till och du är där du ska:tummenupp

Jo jag tänkte gå in och skriva det nu men såg att ni redan sett vad jag skrivit... Man tror bara att man gasar över men det e långt kvar...

Får ute och öva, fast de blir nog inte många turer fler i år... Händerna blir helt förstörda ::tungan

Hehe, ganska mycket cash :tungan :näsblod :tummenupp

Sen går väll ett riktigt fett SM-kit lös på 10-20 papp också... och det får man nästan ha på den :tummenupp men har man slängt ut 60 papp ppå en 125a så har man nog råd att slänga ut 20 papp till för att göra den ännu fetare:tummenupp :yoparty

20 papp till tänker jag inte lägga:p Hoppas hitta något för 10 och då kanske lackera om det.. får se hur mkt pengar de går på... Orange ekerbana/Fälgbana elle va de nu heter och orangenav :dregel

ett smkitt skall inte behöva gå på mer än 8k beggat.. jag har sett ett grymt fint för 8500 för ett tag sen

Det e sånt jag letar efter nu.. lär bara bli billigare ju längre in på vintern man kmr...:)

Last edited:

palonen

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
Honda nsr 98/Såld, GasGas sm/Såld, Ktm sm/såld, Ktm 125 exc -06
det är nu vi alla med crosshojar ska ut o köra, vintern är garanterat den roligaste tiden på hojen!

lider med er sportfånar som itne får uppleva detta :/

Joel: rekomenderar dig att få tag i ett motardkit, inge roligt till sommaren men crosshjul...

har själv inhandlat ett kitt ganska nyligen som åker på i början av våren innan den ska säljas:)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Ok, då var det ju inte sååå farligt ändå :tummenupp

20 papp till tänker jag inte lägga:p Hoppas hitta något för 10 och då kanske lackera om det.. får se hur mkt pengar de går på... Orange ekerbana/Fälgbana elle va de nu heter och orangenav :dregel

Hehe, blir nog bra det där :tummenupp :yoparty

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...