Vill du byta för min skullVar ute och körde och fan så lyckades jag med en ofrivillig framhjulssläpp... Blir lite smått överraskad
![]()
de släppte lite smått både fram och bak när jag va ute och körde igår. är skoj som fan
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Vill du byta för min skullVar ute och körde och fan så lyckades jag med en ofrivillig framhjulssläpp... Blir lite smått överraskad
![]()
de släppte lite smått både fram och bak när jag va ute och körde igår. är skoj som fan![]()
menar du på fullt allvar att du kört den med 4kw![]()
Japp.. körde så fram och tillbaka till träningarna och skolan tills igår... hann bara testa i 15 min sedan blev de för kallt...
@Prulle... Japp det var som att köra moppe men nu e den iaf fixade....
och nu har de fan kommit snö...![]()
haha, fan, det är ju inte ens 5½ häst, haha som en lätt trimmad mt5a![]()
Fan va grymmt! men försäkringen måste ju vara riktigt billig
![]()
![]()
haha, fan, det är ju inte ens 5½ häst, haha som en lätt trimmad mt5a![]()
Fan va grymmt! men försäkringen måste ju vara riktigt billig
![]()
![]()
Vad kostade den? Den är reggad för gatan direkt va? Har du några bra bilder på den?
Efter det ofrivilliga var jag ju tvungen att försöka och det gick la ganska bra. dock ganska nära att stegra över men dock alla försök var på ettan..Kanske därför nära att stegra över
![]()
Nu är det bara att försöka fixa motardfäljar antaligen om det inte blir för dyrt... Känns inte alltför stabilt med endurodäck i högre farter...
Helt ny så lite mer en 60tusen och direkt reggad...
lika långt till och du är där du ska![]()
Hehe, ganska mycket cash![]()
![]()
![]()
Sen går väll ett riktigt fett SM-kit lös på 10-20 papp också... och det får man nästan ha på denmen har man slängt ut 60 papp ppå en 125a så har man nog råd att slänga ut 20 papp till för att göra den ännu fetare
![]()
![]()
ett smkitt skall inte behöva gå på mer än 8k beggat.. jag har sett ett grymt fint för 8500 för ett tag sen
ett smkitt skall inte behöva gå på mer än 8k beggat.. jag har sett ett grymt fint för 8500 för ett tag sen
20 papp till tänker jag inte läggaHoppas hitta något för 10 och då kanske lackera om det.. får se hur mkt pengar de går på... Orange ekerbana/Fälgbana elle va de nu heter och orangenav :dregel
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |