Ta det lugnt ute i trafiken, du är inte odödlig...

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Vem orkar se 1 tim och 16 minuter av det där?

Jag gjorde det

Klippet 11 minuter in - Där bevittnade jag med största sannolikhet en dödsolycka

Klippet 27 minuter in - Lite tragikomiskt att landa på rygg på taket och bilen fortsätter köra en bit med MC-killen på taket

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Merparten av invånarna på denna jord skulle inte få framföra fordon av någon typ.
Känns som väl investerade tusenlappar på både hojkort och bilkort när man ser sådant där. Tror inte utbildningen är speciellt omfattande i dessa U-Länder. :va

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Suck.. stön och åter suck!! Man kan tro att vissa på detta forumet bara youtuba efter elände sen spyr ut det här i kärnan av hojälskare som sen sprider sig som gift.

Jag är människa i kött o blod.. knappast odödlig och bara för det ligger jag inte och läser om alla otrevliga sjukdomar som kan avsluta mitt liv. Så LÄGGA AV med detta Hojhypokondikeri innan ni knappt vågar gå utanför dörren.

ni nu ändå har ett konstigt begär att se filmklipp på hur folk skadar sig på världens bästa hobby så skylta om dem på något annat ställe för sporthoj.com klarar sig nog utan ett ända sådant till! Antar att du har facebook? Lägg det där istället

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Hoj
Kawasaki w800 2016
Jag vägrar att frossa mig i andras olycka. Jag behöver ingen film för att förstå att det kan gå åt helvete.

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Suck.. stön och åter suck!! Man kan tro att vissa på detta forumet bara youtuba efter elände sen spyr ut det här i kärnan av hojälskare som sen sprider sig som gift.

Jag är människa i kött o blod.. knappast odödlig och bara för det ligger jag inte och läser om alla otrevliga sjukdomar som kan avsluta mitt liv. Så LÄGGA AV med detta Hojhypokondikeri innan ni knappt vågar gå utanför dörren.

ni nu ändå har ett konstigt begär att se filmklipp på hur folk skadar sig på världens bästa hobby så skylta om dem på något annat ställe för sporthoj.com klarar sig nog utan ett ända sådant till! Antar att du har facebook? Lägg det där istället

Ojoj, nån som vaknat på fel sida...

Jag hade ingen mening med att moralisera eller förpesta din stund, ledsen om du tar åt dig. Men som vanligt så är det alltid några gnällspikar på dessa forum som skall beklaga sig i andras trådar. Du behöver inte läsa, titta eller kommentera... Ingen som tvingar dig, det är helt valfritt

Jag skapade det här inlägget i all välmening om att Ni skall ta det lugnt och vara uppmärksamma ute i trafiken. Keep safe helt enkelt!

Och som svar på din fråga, nej jag använder inte facebook.

Btw. Du kanske skall ändra på din signatur...
Citerar: Lär av andras misstag för du kommer inte leva länge nog att göra alla själv!

Ha en bra dag!

TobbeW

Ny medlem
Gick med
13 May 2012
Hoj
YZF600R Thundercat
SH.com bidrar också med lite förare :hej
20.43 och 28.48 är jag rätt säker på att jag sett för inte så länge sedan här på forumet i "vad gick fel" trådar. :7peta :)

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Ojoj, nån som vaknat på fel sida...

Jag hade ingen mening med att moralisera eller förpesta din stund, ledsen om du tar åt dig. Men som vanligt så är det alltid några gnällspikar på dessa forum som skall beklaga sig i andras trådar. Du behöver inte läsa, titta eller kommentera... Ingen som tvingar dig, det är helt valfritt

Jag skapade det här inlägget i all välmening om att Ni skall ta det lugnt och vara uppmärksamma ute i trafiken. Keep safe helt enkelt!

Och som svar på din fråga, nej jag använder inte facebook.

Btw. Du kanske skall ändra på din signatur...
Citerar: Lär av andras misstag för du kommer inte leva länge nog att göra alla själv!

Ha en bra dag!

Vist jag har nog vaknat på fel sida men när jag slår in sporthoj.com är det för att fyllas av hoj entusiasterna, och blir snabbt på dåligt humör när onödiga trådar som denna lyser en i ansiktet.

Har jag lust att titta på SNUFF filmer så går man någon annanstans än Sporthoj. Nä jag behöver inte läsa den och det har jag knappt gjort. Jag hugger på att det räcker nu med sådan på sporthoj.com

Jag tror att de flesta här fattar att det kan gå åt helvete och de som inte gör det är immuna mot sunt förnuft ändå.

Mitt påstående står kvar. Detta är en sida för hojälskare inte en sida för hemska filmklipp där människors liv upphör. Fast likt aftonbladet/expressen så har denna sidan blivit smittad av att lyfta fram negativa bilder av just hojåkning och hur illa det kan gå.

Genom att lägga upp sådana filmklipp bidrar du till att avskräcka och slå ett spik till för hoj industrin. Vist du har tänken att ge folk en tankeställare MEN tror att det räcker med olyckstråden för var gång den dyker upp så får man sig en tankeställare.

Och till slut. Min signatur står jävligt bra där den står. Det är hur jag tänker och den har väldigt lite med att göra med det som visas i detta klippet. Där har jag mitt sunda förnuft som håller mig borta

PS: Inget illa ment.

Last edited:

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Äh här är bara "doom and gloom"

Bäst att muntra upp lite; Tio orsaker att älska motorcykelkörning. :hihi
:fakta

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Såg en dödsolycka utanför kungsbacka i måndags. Nån som vurpat med sin honda och blivit överkörd. 3 brandmän körde hlr på honom. Jävligt otäckt

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år