Ojoj, nån som vaknat på fel sida...
Jag hade ingen mening med att moralisera eller förpesta din stund, ledsen om du tar åt dig. Men som vanligt så är det alltid några gnällspikar på dessa forum som skall beklaga sig i andras trådar. Du behöver inte läsa, titta eller kommentera... Ingen som tvingar dig, det är helt valfritt
Jag skapade det här inlägget i all välmening om att Ni skall ta det lugnt och vara uppmärksamma ute i trafiken. Keep safe helt enkelt!
Och som svar på din fråga, nej jag använder inte facebook.
Btw. Du kanske skall ändra på din signatur...
Citerar: Lär av andras misstag för du kommer inte leva länge nog att göra alla själv!
Ha en bra dag!
Vist jag har nog vaknat på fel sida men när jag slår in sporthoj.com är det för att fyllas av hoj entusiasterna, och blir snabbt på dåligt humör när onödiga trådar som denna lyser en i ansiktet.
Har jag lust att titta på SNUFF filmer så går man någon annanstans än Sporthoj. Nä jag behöver inte läsa den och det har jag knappt gjort.
Jag hugger på att det räcker nu med sådan på sporthoj.com
Jag tror att de flesta här fattar att det kan gå åt helvete och de som inte gör det är immuna mot sunt förnuft ändå.
Mitt påstående står kvar. Detta är en sida för hojälskare inte en sida för hemska filmklipp där människors liv upphör. Fast likt aftonbladet/expressen så har denna sidan blivit smittad av att lyfta fram negativa bilder av just hojåkning och hur illa det kan gå.
Genom att lägga upp sådana filmklipp bidrar du till att avskräcka och slå ett spik till för hoj industrin. Vist du har tänken att ge folk en tankeställare MEN tror att det räcker med olyckstråden för var gång den dyker upp så får man sig en tankeställare.
Och till slut. Min signatur står jävligt bra där den står. Det är hur jag tänker och den har väldigt lite med att göra med det som visas i detta klippet. Där har jag mitt sunda förnuft som håller mig borta
PS: Inget illa ment.