PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
Möttes i morse av beskedet att mina barns mor nu somnat in efter en kort tids sjukdom, bara 58 bast, sÄ orÀttvist. Tog mig nu mer vÀldig hÄrdare Àn jag trodde Hon Äkte med nÄgra gÄnger pÄ min Suzuki VX800 -93. Barn, bil, bÄt senare och efter skilsmÀssan sÄ höll vi kontakten en del. Jag var vÀl en "spelevink" och lika omogen vad jag nu Ànnu Àr sÄ, men vi avslutade förhÄllandet pÄ ett fint sÀtt.
Vad jag vill med detta inlÀgget? Livet Àr skört och orÀttvist ibland och med tidens rand sÄ blir man mognare, Àven om det tar tid. EftertÀnksamhet nu idag frÄn mig och hoppas ni ocksÄ tÀnker pÄ nÀra och kÀra innan det Àr försent. Tack för ordet och ta hand om er! PS. Behövde nu kanske skriva av mig och mÄnga andra kÀra MC-Äkare försvunnit ur mitt liv... /Ledsen
Vad jag vill med detta inlÀgget? Livet Àr skört och orÀttvist ibland och med tidens rand sÄ blir man mognare, Àven om det tar tid. EftertÀnksamhet nu idag frÄn mig och hoppas ni ocksÄ tÀnker pÄ nÀra och kÀra innan det Àr försent. Tack för ordet och ta hand om er! PS. Behövde nu kanske skriva av mig och mÄnga andra kÀra MC-Äkare försvunnit ur mitt liv... /Ledsen
Last edited: