GsxrAbuser
Drygast i stan!
c@rro skulle få gränsla min hoj vilken dag som helst!
så för att kunna handla måste huvud nr 2 vara med
Snacka om att känna sig lurad när man kommer hem
Vi brukar låta cheyerna klä av sig på våra fester här i Gbg...
...själv e jag då bra trött på alla hotpants-chicks som gränslar å posar med maskiner tillverkade av män - för män.
...(dom gillar ändå bara andra cheyer)
Vem har snackat om att Mamban måste vara med i detta sammanhang?
Annars ligger det ganska många bilder ute på sh på både min röv, och andra i moraltanters ögon mindre lämpliga delar... å de ger jag blanka fan i
...själv e jag då bra trött på alla hotpants-chicks som gränslar å posar med maskiner tillverkade av män - för män. framställer sig som dummare än vad dom är, knullobjekt, inget annat. finns det moto-gp för kvinnor? nej juste det!!!
har du hittat dom på www.fru.nu eller hänger dom på sh?
äsch såpass mkt gay? än sålänge vet jag iaf inga riktiga sportmaskiner som är bra för kvinnor med stora bröst exempelvis, hur ska de krypa ner under kåpglaset
Av män - för män, bra slogan. Ganska gej, men ändå bra liksom.
riktiga sportmaskiner som är bra för kvinnor med stora bröst exempelvis, hur ska de krypa ner under kåpglaset
men jag förstår inte syftet (förutom reklam då, men det är knappast därför många killar vill ha lättklädda tjejer vid hojarna/bilarna).
/Carin
Öööhh... Syftet kanske är så enkelt som reklam...
Kolla t.ex. MC-mässan i en monter där det var tjejer.....det drog folk.
Vi brukar låta cheyerna klä av sig på våra fester här i Gbg...
Öööhh... Syftet kanske är så enkelt som reklam...
Kolla t.ex. MC-mässan i en monter där det var tjejer, visserligen mer påklädda än en hel del tjejer är på krogen men det drog folk. Många som inte ens hade sett loggan och montern förut lade nu märke till den t.ex. och folk tyckte NÅGOT. Hellre att några gillar den och några ogillar den än att folk inte tycker någonting.
Folk måste acceptera att man KAN inte vara alla till lags och att det är marknaden som styr, tro det eller ej.
MVH
Johan
Sen är ju också frågan vad man vill förknippa sitt företagsnamn/varumärke med. Mopedbutiken kanske inte ska kopplas samman med porr? Fast nu är det å andra sidan ett så vanligt sätt att marknadsföra sig på en MC/Bilmässa att det kanske inte längre spelar någon roll.
Sen är ju också frågan vad man vill förknippa sitt företagsnamn/varumärke med. Mopedbutiken kanske inte ska kopplas samman med porr? Fast nu är det å andra sidan ett så vanligt sätt att marknadsföra sig på en MC/Bilmässa att det kanske inte längre spelar någon roll.
En bra produkt säljer man lätt utan porr. En dålig måste ha draghjälp
Eller är det dax att skippa porren och presentera produkten.
En bra produkt säljer man lätt utan porr. En dålig måste ha draghjälp
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |