ta kort på hojen me en nice brud?

IronMike

Guest
Vi brukar låta cheyerna klä av sig på våra fester här i Gbg...

har du hittat dom på www.fru.nu eller hänger dom på sh? :va :näsblod

...själv e jag då bra trött på alla hotpants-chicks som gränslar å posar med maskiner tillverkade av män - för män. framställer sig som dummare än vad dom är, knullobjekt, inget annat. finns det moto-gp för kvinnor? nej juste det!!!

dags att ni posar vid lite diskmaskiner å strykjärn istället, det skulle gå hem mer hos mig *åh se där, en kvinna att gifta sig med, å inte bara se som en sak man sätter på* !! :mad:

kolla här, va fint de e i hennes kök, sån tjej e bra tjej, inga som posar vid mäns prylar :kär (dom gillar ändå bara andra cheyer)

Bifogat

• 1133107808cYua6G.jpg
    1133107808cYua6G.jpg
    46.8 KB · Visningar: 301
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
...själv e jag då bra trött på alla hotpants-chicks som gränslar å posar med maskiner tillverkade av män - för män.
...(dom gillar ändå bara andra cheyer)

:rofl :tummenupp

Av män - för män, bra slogan. Ganska gej, men ändå bra liksom.

faggot.gif
2xGay.gif

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
...själv e jag då bra trött på alla hotpants-chicks som gränslar å posar med maskiner tillverkade av män - för män. framställer sig som dummare än vad dom är, knullobjekt, inget annat. finns det moto-gp för kvinnor? nej juste det!!!

Nej, nej dumsnut! Det får män att framstå som dummare än vad de är!! :D :pannkyss

/Carin

IronMike

Guest
:rofl :tummenupp

Av män - för män, bra slogan. Ganska gej, men ändå bra liksom.

faggot.gif
2xGay.gif
äsch såpass mkt gay? :rolleyes: än sålänge vet jag iaf inga riktiga sportmaskiner som är bra för kvinnor med stora bröst exempelvis, hur ska de krypa ner under kåpglaset :va

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Öööhh... Syftet kanske är så enkelt som reklam...

Kolla t.ex. MC-mässan i en monter där det var tjejer, visserligen mer påklädda än en hel del tjejer är på krogen men det drog folk. Många som inte ens hade sett loggan och montern förut lade nu märke till den t.ex. och folk tyckte NÅGOT. Hellre att några gillar den och några ogillar den än att folk inte tycker någonting.

Folk måste acceptera att man KAN inte vara alla till lags och att det är marknaden som styr, tro det eller ej.

MVH

Johan

men jag förstår inte syftet (förutom reklam då, men det är knappast därför många killar vill ha lättklädda tjejer vid hojarna/bilarna).

/Carin

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Öööhh... Syftet kanske är så enkelt som reklam...

Kolla t.ex. MC-mässan i en monter där det var tjejer, visserligen mer påklädda än en hel del tjejer är på krogen men det drog folk. Många som inte ens hade sett loggan och montern förut lade nu märke till den t.ex. och folk tyckte NÅGOT. Hellre att några gillar den och några ogillar den än att folk inte tycker någonting.

Folk måste acceptera att man KAN inte vara alla till lags och att det är marknaden som styr, tro det eller ej.

MVH

Johan

Sen är ju också frågan vad man vill förknippa sitt företagsnamn/varumärke med. Mopedbutiken kanske inte ska kopplas samman med porr? Fast nu är det å andra sidan ett så vanligt sätt att marknadsföra sig på en MC/Bilmässa att det kanske inte längre spelar någon roll.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Sen är ju också frågan vad man vill förknippa sitt företagsnamn/varumärke med. Mopedbutiken kanske inte ska kopplas samman med porr? Fast nu är det å andra sidan ett så vanligt sätt att marknadsföra sig på en MC/Bilmässa att det kanske inte längre spelar någon roll.

Eller är det dax att skippa porren och presentera produkten.

En bra produkt säljer man lätt utan porr. En dålig måste ha draghjälp :rolleyes: :rolleyes:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Det är ju som Mr Rockster säger, allt handlar om uppmärksamhet.
Se bara på det totalt värdlösa reklamerna på tv, dom är så kassa att vi kommer ihåg dom. Men vi kommer trots allt ihåg dom!

Porr och porr, lättklädda tjejer existerar det precis överallt. Det är väl knappast nån som reagerar över det längre?
Men tänk så förvånade alla skulle bli om tjejerna på dessa Mc-mässor skulle gå klädda i skoteroverall.

Jag försvarar absolut inte sättet dom marknadsför sina produkter på, men jag kan o andra sidan förstå det.

En bra produkt säljer man lätt utan porr. En dålig måste ha draghjälp :rolleyes: :rolleyes:

Precis. Men hur ska folk få veta att det är en bra produkt om ingen får nys om den?
Konkurrensen i MC-världen (tillverkare/tillbehör etc) är hård och då får man göra vad som krävs för att få uppmärksamheten av den tilltänkta målgruppen, som i majoritet är hormonstinna 20-30 åringar.

Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Eller är det dax att skippa porren och presentera produkten.

Jo, så är det. Det är lätt och billig marknadsföring med nakna tjejer på en hojmässa, men inte särskilt originellt.

Jonathan, precis det existerar överallt och därför är det väl ingen som reagerar över det längre. Företagen kopplas väl knappt längre ihop med den imagen de ger eftersom alla företag i samma bransch gör likadant.
Som sagt, jag förstår också varför de marknadsför sig på det sättet, billigt och enkelt. Jag tycker varken bra eller dåligt om det. Men som företagare kanske man vill tänka sig för innan man kopplar ihop nakna brudar med sitt företagsnamn, fast det verkar ju som sagt inte gälla i denna branschen.

Uppmärksamhet är uppmärksamhet, men enbart bra uppmärksamhet är bättre än bara uppmärksamhet.:rolleyes: :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...