Tänk på att du måste ha en godkänd hoj till risktvåan oxå.
Finns det verkligen körskolor som kräver att man släpar med en egen hoj? När jag gjorde risktvåan så tillhandahöll de hoj och det var likadant med de andra skolorna jag kollade pris hos.
Finns det verkligen körskolor som kräver att man släpar med en egen hoj? När jag gjorde risktvåan så tillhandahöll de hoj och det var likadant med de andra skolorna jag kollade pris hos.
Nä... Men TS ska ju fixa kortet privat..
Läsa in teorin på en halv vecka... E du Einsten eller ngt..?
riskutbildningarna måste göras innan proven och den fasta kostnaden ligger runt 5500-6000kr å i det ingår:
Körkortstillstånd
handledartillstånd
riskettan
risktvåan
kunskapsprov
körprov
tillverkning av kk
foto hos transportstyrelsen
Wow 29 000 låter sjukligt extremt? Vad hade du för förutsättningar kört något på 2 hjul innan osv?
Eller är det så olika priser runt om i landet? Här jag bor ligger en lektion på 700-800kr
Jag hade kollat på en mängd youtube-klipp. Första gången jag satt på en mc var i trafikskolan. När jag väl tog kortet saknades det 29 000 på mitt mc konto. I det ingick 20 lektioner (90min), två uppkörningar och alla tänkbara avgifter.Wow 29 000 låter sjukligt extremt? Vad hade du för förutsättningar kört något på 2 hjul innan osv?
Eller är det så olika priser runt om i landet? Här jag bor ligger en lektion på 700-800kr
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|