totoro
Är fulladdad ibland
3000 mil?
Som nytt. Det är en Yamaha.3000 mil?
????????Som nytt. Det är en Yamaha.
Det senaste eller det förra sekelskiftet?Tidigare hojar hade gått runt 1000 mil. Honda cb 500 Ktm 790.
Hade nog inte köpt dom om dom gått 3000. Min hoj nu från sekelskiftet har gått 2870 mil.
Skulle ligga sömlös?Senaste köpet, en Yamaha, 4900 mil.
Förra köpet, en Ducati, dryga 4000 om jag minns rätt.
Köpet innan dess Suzuki, 4500 mil
Innan dess Ducati 4500 mil.
Före den, Ducati 8000 mil.
Hondan före den 7000 mil.
Du får ta mc med liknande hk åxåYamaha 3000 mil
KTM 1000 mil
Någon som vågar sig på en prognos på felfriheten de närmaste 2000 milen?
Du får ta mc med liknande hk åxå
130 mil kvar innan du får skrota din hoj.Tidigare hojar hade gått runt 1000 mil. Honda cb 500 Ktm 790.
Hade nog inte köpt dom om dom gått 3000. Min hoj nu från sekelskiftet har gått 2870 mil.
Lugna ner dig.130 mil kvar innan du får skrota din hoj.
Jag som precis köpte en Aprilia från 2020 för nästan 150k som gått 2000 mil. Om jag ändå visste att den bara har tusen mil kvar hade jag inte köpt den.Har läst minst lika mycket problem med alla hojmärken. Fast Honda är nog bäst
Bäst jag skrotar båda mina hojar omedelbart.Tidigare hojar hade gått runt 1000 mil. Honda cb 500 Ktm 790.
Hade nog inte köpt dom om dom gått 3000. Min hoj nu från sekelskiftet har gått 2870 mil.
Tror jag försöker säga att det är skillnad å äga å köpa en hoj vid 3000 mil. Min harv är ju servad för 8000kr. Ventiler tändstift å olja.Som många andra lägger jag min röst på Kawasaki er6. Trevlig och enkel hoj att börja på, men samtidigt kul att köra. Brukar vara lätta att köpa och sälja. Går att strypa till A2.
Finns så klart ett antal liknande alternativ, som Suzuki sv650 eller MT-07 som också är värda att titta på. Är du tvärsäker på att du bara vill ha A2-kort och kommer behålla hojen du väljer, så kan du så klart titta på en renodlad A2-hoj med. Men en strypt A-hoj kan du växa i och kommer ha lättare att sälja av.
Bäst jag skrotar båda mina hojar omedelbart.
BMWn har gått 4000 mil och CBRen har gått snart 5000 mil.
Får man fråga vad du är orolig för?
Har du många erfarenheter av haverier strax efter 3000 mil?
Det kan absolut tillkomma extra arbete med en begagnad hoj, men det behöver inte bli väldigt dyrt för det.Tror jag försöker säga att det är skillnad å äga å köpa en hoj vid 3000 mil. Min harv är ju servad för 8000kr. Ventiler tändstift å olja.
Den rullar på bra. Till å med besiktningen tyckte den va en bra hoj. (Inte sönderskruvad mm)
Ja dom hojar du nämner är bra köp ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |