Stortryne
Ful gubbe.
- Gick med
- 11 Jul 2005
- Hoj
- Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Kan du inte köra hem på lunchen då?
Pegaso650: följdfråga: nån som har tips på var man hittar billiga spännband :confused: :näsblod[/QUOTE skrev:Biltema,Clas Ohlson,OK,Mekonomen,Jula,osv....
Biltema,Clas Ohlson,OK,Mekonomen,Jula,osv....
jag vet, frågan var inte så seriöst menad...
men tack iallafall
Jag trodde det här var en skämttråd från början, men det verkar ju faktiskt som att folk verkligen tänker ta med sig sina hundar ut på hojenEn tanke som man bör ta med i denna diskussionen är hundens säkerhet.. Vad händer med hunden när en gubbe med keps missar höger-regeln och kör ut 10 meter framför din bil när du kommer i 70 på väg till jobbet..
Jag trodde det här var en skämttråd från början, men det verkar ju faktiskt som att folk verkligen tänker ta med sig sina hundar ut på hojen
@strom_robert, Använder du en mjuk väska eller är det nån slags ram i den?
Jag trodde det här var en skämttråd från början, men det verkar ju faktiskt som att folk verkligen tänker ta med sig sina hundar ut på hojen
Jag skulle oroa mig rätt mycket för min egen säkerhet i den situationen och inte så mycket för hunden. (Jag har dock ingen hund).En tanke som man bör ta med i denna diskussionen är hundens säkerhet.. Vad händer med hunden när en gubbe med keps missar höger-regeln och kör ut 10 meter framför din bil när du kommer i 70 på väg till jobbet..
Varför inte, visserligen är ju en fin hund mera värd, men andra tar ju med sig flickvännen?
Två stissiga Pinschrar skulle jag vilja ta med på hojen!? Tipps någon?.
Jag mötte en kille som hade en hård sadelväska i plast på bönpallen, han hade borrat ett hål på toppen så att hunden kunde få upp huvudet men inte kroppen, såg bekvämt o proffsigt ut. hunden klagade inte...
Hur man nu bara kan komma på tanken o plocka med sej ett djur på en mc? Vad händer med djuret vid en olycka? TÄNK OM TÄNK RÄTT
Många djur, framför allt hundar ÄLSKAR att åka bil/hoj. Varför inte låta de göra det då? Mina jack russels älskar att åka bil och då gärna nedcabbat.
Så varför inte ta med vovven på bågen. Om hunden älskar det lika mkt som husse så ser jag inte problemet?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|