Tack å hej!

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Ja då var det snart dax! Den 7/9 drar flyttlasset upp till Hudiksvall. Jag och PSW har nämligen köpt en hästgård där uppe.

Vi vill bara tacka för oss och hälsa alla en riktigt trevlig reterande hoj säsong och en underbar vinter. Kanske syns vi nåt nästa sommar, det är ju mycket möjligt,

Välkommna upp och hälsa på när det passar! Det är ju snart skotersäsong!!! :tummenupp Ha det bra allihopa och kör med det sunda förnuftet!!!

:hej :hej :hej

/// Lila Faran & PSW
*Pernilla & Sigge*

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Lila Faran skrev:
Ja då var det snart dax! Den 7/9 drar flyttlasset upp till Hudiksvall. Jag och PSW har nämligen köpt en hästgård där uppe.

Vi vill bara tacka för oss och hälsa alla en riktigt trevlig reterande hoj säsong och en underbar vinter. Kanske syns vi nåt nästa sommar, det är ju mycket möjligt,

Välkommna upp och hälsa på när det passar! Det är ju snart skotersäsong!!! :tummenupp Ha det bra allihopa och kör med det sunda förnuftet!!!

:hej :hej :hej

/// Lila Faran & PSW
*Pernilla & Sigge*

Tack själva och lycka till med era hästkrafter där uppe :hej

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Ni får lycka till med flytten.

Ha det så bra o kom gärna åter :hej

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Vart i Hudik

Jag har sommarstuga i Hudik så det är inte omöjligt!

Vart i Hudik bor ni då?

Fan vad avis jag blir då det ordnas race på flygplatsen och nära till Midlanda där det är bankörning varje måndag, sen att det är så allmänt trevligt och härligt i hudik gör inte saken sämre.

Skulle själv vilja flytta upp men då måste jag byta jobb först. :skrämd

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Ta det lugnt där uppe!!! Å kom gärna hit igen...ni är så välkomna till oss det vet ni om fuzhaten är på ;)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Kom gärna ner och hälsa på någon gång och försök att inte skrämma hästarna med fuzhaten :hej

Vart ligger Hudiksvall förresten? *noll koll*

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Var i hudik...

Kryptonit: Hudiksvall ligger ca 22 mil norröver. Tar igenomsnitt 2.5 timme att köra, beroende på vilket fordon man åker.

Pertan: Vi har köpt gård i Hälsingtuna. Var har du stugan din då?

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Håckstaviken

På väg ut till Hornslandet så ligger Håckstaviken som är en insjö som mynnar ut i Håckstafjärden får ett sug varje morgon när jag hör landrapporten och Kuggören nämns med sol och väme.

Hälsingtuna känner jag igen men får inte riktigt in det i skallen är det nordväst om Hudiksvall?

PSW

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
RF900 RS2 -95
Hälsingtuna ligger rakt västerut från Hudik typ vid Flygplatsen.

Alla Urr:are är mycket välkommna att komma upp till oss.
Jag kommer att bjuda in er alla på 402 meter nästa vår då Hudiksvalls motorcykelklubb arrangerar en heldag med riktig tidtagning....man brukar hinna med en 20-30 repor om man vill.

Sen blir ni snöskoteråka sugna så säg till så skall det kunna ordnas.

/PSW

PSW

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
RF900 RS2 -95
Och kom gärna och hälsa på ÄVEN om ni är många. vi har 7 rum och kök samt en loge som lätt klarar att härberga 30 cyklar.

Jag lovar att vi kommer att komma ner till Uppsala även i fortsättningen. (Jag måste ju ge Kryptonit ett par chanser till att bli ifrånåkt...)

PSW

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
PSW skrev:
Och kom gärna och hälsa på ÄVEN om ni är många. vi har 7 rum och kök samt en loge som lätt klarar att härberga 30 cyklar.

Jag lovar att vi kommer att komma ner till Uppsala även i fortsättningen. (Jag måste ju ge Kryptonit ett par chanser till att bli ifrånåkt...)

PSW

Vänta du bara tills heldagen med 402 meter... Då ska jag köra ifrån dig 20-30 gånger :fatta!

;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...