Tack BB!!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Kul att det blev en bra fest. Man kanske skulle va med själv nångång :)

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Tack för en kanonfest BB!
Det var kul att träffa lite SH-medlemmar på riktigt.

Vart tog Swedie, Mavve och det gänget vägen efter festen?
Jag var med fram till ni skulle köpa korv eller nåt sen åkte jag taxi till en efterfest.
Jag tyckte att det verkade som att ni mest virrade runt utan att komma fram till vart ni skulle, men ni kanske bara ville dumpa oss innan ni drog på en jättekul efterfest nånstans? :tungan

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Tack BB för en jättebra fest.... hade skitkul ...

Tequilan var ju mycket bättre i sthlm med :tungan

//jaG

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Micke_Lindstrom skrev:
Tack för en kanonfest BB!
Det var kul att träffa lite SH-medlemmar på riktigt.

Jag var med fram till ni skulle köpa korv eller nåt sen åkte jag taxi till en efterfest.
Jag tyckte att det verkade som att ni mest virrade runt utan att komma fram till vart ni skulle, men ni kanske bara ville dumpa oss innan ni drog på en jättekul efterfest nånstans? :tungan
önskar jag åkte till efterfest... eller gjorde jag det? Du har nog rätt med å säga att jag inte visste vad jag ville ... :rolleyes:

körde minimoto idag bakfull sådär... de va kul :D

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Stämmer in i kören jag också.

Måste dock ta reda på vem jag ska stämma. Nåns fel måste det vara att jag mår skit idag. Säkert BBs. :D

BB, you :rock

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tack BB för en mycket trevlig tillställning (och välordnad!). Dagens fång med rosor till dig.

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
:Bugar Tack BB!!! festen va helgrym, all ära åt dig :tummenupp
Passar på att tacka Freppa för en hel schyst förfest oxå, lasagnen var toppen :yoparty , utan den hade inte många överlevt vätske intaget :rolleyes: :fyllisar

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tack för en kalasfest BB!!!! :tummenupp

Hade så jävla skoj - säger de :tungan

Sen vill jag gärna veta vem den idioten var som körde ut mig för att han tyckte att jag käfta emot honom eller nåt..... han var ett jävla pucko som bara ville söka bråk men för feg för att larma till. Sök hjälp nolla.

Nummer två i pucko-ordningen var mesen som ville inbilla sig att jag skulle stjäla någons jacka. Va FAN skulle jag med hans jacka till ditt ollon???? Fråga dig själv det och tänk kanske en månad så hoppas jag du kommer fram till rätt svar vilket var att jag tog hand om kortet först till honom för han glömde det framför mig - efter det hittade jag inte honom så jag behöll det så det inte skulle komma bort. Det var först meningen att jag skulle fråga efter killen från scenen, när lottvinsterna drogs, men jag var lite desorienterad så jag glömde det. Att jag skulle ta hand om hans jacka när vi skulle gå var för att jag ville ge den till honom - oxå där för att den inte skulle komma bort.
Måste vatt kul för dig att knuffas i dra i en va? Hoppas du fick en kick av det. Var det du som pajjade min skjorta kan du få en kick nånstans nästa gång med - IDIOT!

Micke_Lindstrom skrev:

Vi drog till kommunistmakkBes stuga där han skulle sova - då blev man utslängd :D (no hard feelins)
Sen gick mitt knä sönder på nått sätt så hela kvällen var inget direkt röj precis. Har endast få minnesbilder - men jag minns att jag gick igenom en metalldetektor o blev tullad som fan in på bara kroppen :va haha :lol

:Bugar BB

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu har även vi Umebor tagit oss hem från mäss/fest helgen. Jag kan bara stämma in med dom andra, suverän fest :tummenupp

Jag lyckades bli rätt tankad så viss minnesförlust blev det. Träffade massa trevligt folk, festar gärna med er igen :fyllisar

Ska väl passa på att tacka Emmi och Anciol som höll koll på min finfina röda peruk under kvällen...den satt både snett och bakåfram ibland...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Tack BB för en skitkul fest! Tack Macho Woman för lån av lägenhet o dusch. Tack Freppa för en mycket god lasagne och en trevlig förfest! Tack McB för lånet av sovsäcken, hade vart kallt annars. Tack cbjörkman för lånet av den fina peruken!

Hade jätteroligt, och det hade det inte blivit utan alla er sporthojare!

//Emmi på Zebs nick

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...