De har alltid fått igenom saker och ting. T om i opposition...
Alla borde vara införstådd i att en röst på S är en röst på MP vid det här laget. Med andra ord bör ingen bli förvånad när de får belöningar av den här sorten för att de kompromissar med sin ideologi på grund av hunger efter politiskt inflytande.
Om alla ställde bilen och åkte kollektivt i Stockholm hade troligtvis kollektivtrafiken brutit samman. Vidare hade man inte fått några p-avgifter, böter eller tullar utan fordonstrafiken. Det kunde ju vara ett experiment för er stockholmare utan hyrd p-plats att ställa ut bilen på landet. Utsätt kollektivtrafiken för en chock och invänta politiker och tjänstemäns lösningar på problemet.
Tacka inte MP, tacka Sossarna som tagit in extremisterna i regeringen samt alla som röstat på tomtarna.
Nu ska vi inte vara såna..Miljöpartister fattar jag inte ens ska få ha rätt att yttra sig i frågor som rör något öht, de är ett minoritetsparti nu under spärren på 5% nått. Tyvärr som S valt som partner, idioti gånger två.
Att göra samhället tråkigare att bo och leva i kommer inte bli bra.
ska in till stan och parkera nu ikväll.. undra om pvakterna är medvetna om att det är uppskjutet för mc?
Nu ska vi inte vara såna..
mp.s representant i trafikutskottet har inte ens körkort. (Karin Svensson-Smith, dubbelnamn, säger allt..)
Är ungefär som att låta en oskuld hålla i sexundervisningen...
Daniel H (MP) parkerar bilen på den egna tomten, -alltså inga problem för HONOM
Vänster-extremismen sprider sin glädje över hela Sverige - men ingen fara mina vänner det är snart 2018....... Rock on
Miljöpartister fattar jag inte ens ska få ha rätt att yttra sig i frågor som rör något öht, de är ett minoritetsparti nu under spärren på 5% nått. Tyvärr som S valt som partner, idioti gånger två.
Jag fick 1000 kr böter i Tisdags när jag "bara" skulle luncha och hade svårt att hitta parkeringsplats 1 km inom området där jag skulle vara. Liksom, ska vissa delar av huvudstaden bara vara åtkomlig för dom som bor där?
Att göra samhället tråkigare att bo och leva i kommer inte bli bra.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|